eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
عراقچی: فردا ۶ صبح عازم ایتالیا هستم وزیر امور خارجه: 🔹فردا ۶ صبح برای مذاکرات عازم ایتالیا هستم. 🔹یکی از برنامه‌هایی که به مجلس ارائه دادم بحث دیپلماسی استانی بود. 🔹به این معنی که استان‌های کشور که خصوصا همجوار مرز هستند از ظرفیتشان استفاده شود. 🔹برخی استان‌ها درگیر سطح روابط خارجی هستند ولی باید این را بیشتر کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
عراقچی: در خصوص مذاکرات ایران و امریکا مرتب با همسایگان مشورت می‌کنیم وزیر امور خارجه: 🔹این سیاست همیشه در دستورکار ما بوده و جا دارد از شهید رییسی و شهید امیرعبداللهیان در این خصوص یاد کنیم. 🔹اکنون روابط همسایگی ما در وضعیت بسیاری خوبی قرار دارد. در خصوص مذاکرات ایران و امریکا مرتب با همسایگان مشورت می‌کنیم. 🔹این همکاری استانی عملیات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با آن طرف مرزها را تقویت می‌کند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
عراقچی: ما از حقوق خود در مذاکرات نمی‌گذریم وزیر امور خارجه: 🔹اینکه گفتم برجام دیگر کارایی ندارد و احیا شود برای ما منفعتی ندارد. هم قسمت رفع تحریم‌ها نیازمند تحول است و هم برنامه هسته ای ایران در شرایطی است که نمی‌تواند به قبل از برجام برگردد. 🔹ما نسبت به آن زمان برنامه بسیار پیشرفته‌تری داریم. برجام را باید به نوعی فراموش کنیم. هنوز زنده است اما منطق برجام هنوز پابرجاست. 🔹منطق این بود که ایران در ازای رفع تحریم‌ها، نسبت به برنامه خودش اعتمادسازی می‌کند. ایران قبول می‌کند یکسری اقدامات اعتمادساز را انجام دهد. در مقابل باید تحریم‌ها هم برداشته شود. 🔹این فرمول هنوز پابرجاست و بنا همان است. ما از حقوق خود نمی‌گذریم و برنامه ما به شمول غنی‌سازی باید ادامه پیدا کند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
عراقچی: اگر هدف آمریکا عدم غنی‌سازی است، توافقی در کار نیست وزیر امور خارجه درباره تضامین برای رفع تحریم: 🔹مذاکره برای همین است که تحریم‌ها رفع شود. بعد به این می‌رسیم که چگونه تضامین گرفته شود. 🔹ما تجربه بدعهدی آمریکا در برجام را داریم. ما هنوز به این نقطه نرسیدیم. 🔹هنوز اختلافات بنیادین بین ما وجود دارد. طرف آمریکایی به غنی‌سازی در ایران اعتقاد ندارد. اگر این هدفشان است توافقی در کار نخواهد بود. 🔹اگر هدفشان این است که ایران به سمت سلاح هسته‌ای نمی‌رود این قابل تحقق است. ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظاتی دیده نشده از اولین جلسه شهید رئیسی با رهبر انقلاب پس از انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم 🔹بخشی از مستند «ایمان؛ جهاد؛ شهادت» کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
عراقچی: غنی‌سازی هیچ‌وقت تعطیل نمی‌شود وزیر امور خارجه: 🔹ما اراده‌ای برای ساخت سلاح هسته‌ای نداریم. مقام معظم رهبری فتوا دادند و ما در دکترین دفاعی نیازی به سلاح هسته ای نداریم. سالها تحریم بودیم ولی به سمت سلاح نرفتیم. دانشمندان ما را ترور کردند ولی به سمت سلاح نرفتیم. 🔹مذاکره کردیم و به توافق رسیدیم اما آنان خارج شدند، باز به سمت سلاح نرفتیم. سیاست ما مبتنی بر اصول و مبانی است و سلاح هسته‌ای در دکترین دفاعی ما هیچ جایی ندارد. 🔹هنوز این موضوع حل نشده ولی دلیلی ندارد مذاکره ادامه پیدا نکند. دیپلماسی هیچ‌وقت تعطیل نمی‌شود. واسط عمانی تلاش زیادی کرده و خواسته در دور دیگری شرکت کنیم تا شاید راه حلی پیدا شود. 🔹موضوع غنی‌سازی برای ما قابل کوتاه آمدن نیست. ما تا وقتی که این واقعیت را بپذیرد به مذاکره ادامه می‌دهیم. غنی‌سازی ما تعطیل‌شدنی نیست. 🔹طرف آمریکایی شاید برای تاکتیک رسانه‌ای آمد نظرش را بیان کرد. من هم همان موقع گفتم که غنی‌سازی چه با توافق چه بی‌توافق ادامه پیدا خواهد کرد. 🔹مذاکره با همین شیوه ادامه پیدا می‌کند و باید ببینیم طرف مقابل آیا می‌خواهد در دیدگاهش تجدیدنظر کند یا خیر. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
عراقچی: تهدیدات ادامه یابد ترتیبات ویژه‌ای برای دفاع از تأسیسات هسته‌ای اجرا می‌کنیم وزیر امور خارجه: 🔹ما آمریکا و رژیم صهیونیستی را جدا از هم نمی‌بینیم. امروز نامه‌ای به آقای گوترش نوشتم. 🔹با توجه به اخباری که نقل شده بود که رژیم در حال آماده‌شدن برای حمله به ایران است، تأکید کردم از تأسیسات خود دفاع می‌کنیم و آماده واکنش سریع هستیم. 🔹اگر تهدیدات ادامه پیدا کند ناچاریم ترتیباتی ویژه برای صیانت از تاسیسات و مواد هسته‌ای خود اجرا کنیم و کسانی که باید بفهمند این ترتیبات ویژه چیست حتماً می‌فهمند. 🔹صهیونیست‌ها حتماً به فشارها و لابی‌های خود ادامه خواهند داد. برای ما مسجل است که آمریکا و اسرائیل با هم هماهنگ هستند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
پیشرفت یا عدم پیشرفت مداکرات فردا مشخص می‌شود وزیر خارجه درباره متن مذاکرات: 🔹الان زود است قضاوت کنیم. فردا روشن می‌شود که آیا توانستیم پیشرفتی داشته باشیم یا خیر. الان به مرحله متن نوشتن نرسیدیم. 🔹ایده کنسرسیوم هسته‌ای وقتی مطرح می‌شود ماهیت آن این است که یک مرکز تولید سوخت هسته‌ای با مشارکت تعدادی از کشورها ایجاد شود. 🔹موضع ما روشن است و آمادگی برای مشارکت داریم. حتی اگر خارج از خاک ایران باشد. 🔹اما این جایگزین متوقف کردن غنی‌سازی ما نیست. غنی‌سازی در داخل خاک ایران ادامه پیدا می‌کند. 🔹مگر وزیر انرژی آمریکا به عربستان نرفت تا درباره نیروگاه هسته‌ای صحبت کند؟ عربستان که نفت بیشتری دارد. این حرف ناشی از ناآگاهی و جهل است. 🔹 انرژی هسته‌ای مزایایی دارد و پاک‌ترین انرژی است. خطراتی هم دارد که قابل کنترل است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
اروپا و سایرین واکنش ایران به «اسنپ‌بک» را می‌دانند وزیر امور خارجه: 🔹اروپایی‌ها بیرون گود هستند و در مذاکرات ما نقشی ندارند. این ما هستیم که گاهی با آنان قرار می‌گذاریم و آنان را توجیه می‌کنیم. 🔹آمریکایی‌ها با آنان این کار را نمی‌کنند. ما مذاکرات با اروپا را ادامه دادیم. اینکه اروپا تا اکتبر امسال می‌تواند اسنپ‌بک را فعال کند درست است و باعث شده فکر کنند که این ابزاری در دستشان است تا وارد بازی شوند. 🔹اروپا هرچه بیشتر تهدید به استفاده کند خودش را نسبت به برنامه هسته‌ای ایران منزوی می‌کند. هم اروپایی‌ها و سایرین می‌دانند که واکنش ایران نسبت به اسنپ‌بک چه خواهد بود. 🔹در این صورت نظام عدم اشاعه وارد بحران خواهد شد و می‌تواند خیلی چیزها را متأثر کند. 🔹اروپا اگر می‌خواهد نقشی داشته باشد باید این رویکرد تقابلی خود را کنار بگذارد. اروپا در اولویت‌های سیاست خارجی ما جایی ندارد مگر اینکه سیاست‌های خود را تصحیح کند. 🔹اگر می‌خواهند نقشی داشته باشند باید سیاست‌های خصمانه خود را کنار بگذارند. اگر آنان با حسن نیّت مذاکره کنند ما حرفی برای گفتگو نداریم اما اگر می‌خواهند از شمشیر «اسنپ بک» استفاده کنند تبعاتش را خواهند دید. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هر سطح از غنی‌سازی اورانیوم چه کاربردی دارد؟! 👈 ایران با وجود محدودیت‌های بسیار در برجام و پسابرجام تا ۶۰ درصد غنی‌سازی را عملیاتی کرده است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍دکتر :حضرت آقا فرمودند شهید رئیسی پایه‌هایی در این سه سال گذاشت که بعداً دیده می‌شود... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯