eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظاتی دیده نشده از اولین جلسه شهید رئیسی با رهبر انقلاب پس از انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم 🔹بخشی از مستند «ایمان؛ جهاد؛ شهادت» کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
عراقچی: غنی‌سازی هیچ‌وقت تعطیل نمی‌شود وزیر امور خارجه: 🔹ما اراده‌ای برای ساخت سلاح هسته‌ای نداریم. مقام معظم رهبری فتوا دادند و ما در دکترین دفاعی نیازی به سلاح هسته ای نداریم. سالها تحریم بودیم ولی به سمت سلاح نرفتیم. دانشمندان ما را ترور کردند ولی به سمت سلاح نرفتیم. 🔹مذاکره کردیم و به توافق رسیدیم اما آنان خارج شدند، باز به سمت سلاح نرفتیم. سیاست ما مبتنی بر اصول و مبانی است و سلاح هسته‌ای در دکترین دفاعی ما هیچ جایی ندارد. 🔹هنوز این موضوع حل نشده ولی دلیلی ندارد مذاکره ادامه پیدا نکند. دیپلماسی هیچ‌وقت تعطیل نمی‌شود. واسط عمانی تلاش زیادی کرده و خواسته در دور دیگری شرکت کنیم تا شاید راه حلی پیدا شود. 🔹موضوع غنی‌سازی برای ما قابل کوتاه آمدن نیست. ما تا وقتی که این واقعیت را بپذیرد به مذاکره ادامه می‌دهیم. غنی‌سازی ما تعطیل‌شدنی نیست. 🔹طرف آمریکایی شاید برای تاکتیک رسانه‌ای آمد نظرش را بیان کرد. من هم همان موقع گفتم که غنی‌سازی چه با توافق چه بی‌توافق ادامه پیدا خواهد کرد. 🔹مذاکره با همین شیوه ادامه پیدا می‌کند و باید ببینیم طرف مقابل آیا می‌خواهد در دیدگاهش تجدیدنظر کند یا خیر. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
عراقچی: تهدیدات ادامه یابد ترتیبات ویژه‌ای برای دفاع از تأسیسات هسته‌ای اجرا می‌کنیم وزیر امور خارجه: 🔹ما آمریکا و رژیم صهیونیستی را جدا از هم نمی‌بینیم. امروز نامه‌ای به آقای گوترش نوشتم. 🔹با توجه به اخباری که نقل شده بود که رژیم در حال آماده‌شدن برای حمله به ایران است، تأکید کردم از تأسیسات خود دفاع می‌کنیم و آماده واکنش سریع هستیم. 🔹اگر تهدیدات ادامه پیدا کند ناچاریم ترتیباتی ویژه برای صیانت از تاسیسات و مواد هسته‌ای خود اجرا کنیم و کسانی که باید بفهمند این ترتیبات ویژه چیست حتماً می‌فهمند. 🔹صهیونیست‌ها حتماً به فشارها و لابی‌های خود ادامه خواهند داد. برای ما مسجل است که آمریکا و اسرائیل با هم هماهنگ هستند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
پیشرفت یا عدم پیشرفت مداکرات فردا مشخص می‌شود وزیر خارجه درباره متن مذاکرات: 🔹الان زود است قضاوت کنیم. فردا روشن می‌شود که آیا توانستیم پیشرفتی داشته باشیم یا خیر. الان به مرحله متن نوشتن نرسیدیم. 🔹ایده کنسرسیوم هسته‌ای وقتی مطرح می‌شود ماهیت آن این است که یک مرکز تولید سوخت هسته‌ای با مشارکت تعدادی از کشورها ایجاد شود. 🔹موضع ما روشن است و آمادگی برای مشارکت داریم. حتی اگر خارج از خاک ایران باشد. 🔹اما این جایگزین متوقف کردن غنی‌سازی ما نیست. غنی‌سازی در داخل خاک ایران ادامه پیدا می‌کند. 🔹مگر وزیر انرژی آمریکا به عربستان نرفت تا درباره نیروگاه هسته‌ای صحبت کند؟ عربستان که نفت بیشتری دارد. این حرف ناشی از ناآگاهی و جهل است. 🔹 انرژی هسته‌ای مزایایی دارد و پاک‌ترین انرژی است. خطراتی هم دارد که قابل کنترل است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
اروپا و سایرین واکنش ایران به «اسنپ‌بک» را می‌دانند وزیر امور خارجه: 🔹اروپایی‌ها بیرون گود هستند و در مذاکرات ما نقشی ندارند. این ما هستیم که گاهی با آنان قرار می‌گذاریم و آنان را توجیه می‌کنیم. 🔹آمریکایی‌ها با آنان این کار را نمی‌کنند. ما مذاکرات با اروپا را ادامه دادیم. اینکه اروپا تا اکتبر امسال می‌تواند اسنپ‌بک را فعال کند درست است و باعث شده فکر کنند که این ابزاری در دستشان است تا وارد بازی شوند. 🔹اروپا هرچه بیشتر تهدید به استفاده کند خودش را نسبت به برنامه هسته‌ای ایران منزوی می‌کند. هم اروپایی‌ها و سایرین می‌دانند که واکنش ایران نسبت به اسنپ‌بک چه خواهد بود. 🔹در این صورت نظام عدم اشاعه وارد بحران خواهد شد و می‌تواند خیلی چیزها را متأثر کند. 🔹اروپا اگر می‌خواهد نقشی داشته باشد باید این رویکرد تقابلی خود را کنار بگذارد. اروپا در اولویت‌های سیاست خارجی ما جایی ندارد مگر اینکه سیاست‌های خود را تصحیح کند. 🔹اگر می‌خواهند نقشی داشته باشند باید سیاست‌های خصمانه خود را کنار بگذارند. اگر آنان با حسن نیّت مذاکره کنند ما حرفی برای گفتگو نداریم اما اگر می‌خواهند از شمشیر «اسنپ بک» استفاده کنند تبعاتش را خواهند دید. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هر سطح از غنی‌سازی اورانیوم چه کاربردی دارد؟! 👈 ایران با وجود محدودیت‌های بسیار در برجام و پسابرجام تا ۶۰ درصد غنی‌سازی را عملیاتی کرده است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍دکتر :حضرت آقا فرمودند شهید رئیسی پایه‌هایی در این سه سال گذاشت که بعداً دیده می‌شود... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شب جمعه ست هوایت نکنم می میرم ارباب جانم.. صلی الله علیک یا اباعبدالله.. ❤️ به یاد همه ی شهدا و امام شهدا و به خصوص شهید عزیزمون آیت الله و همراهانشون.. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
حاج نریمان پناهی|کانال بروز مداحی@madahi - حاج نریمان پناهی.mp3
زمان: حجم: 2.8M
نه مهلت که پیراهن تو ببویم نه فرصت که در ماتم تو بگریم کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
📍رسایی روی بلاگرهای بی‌سواد را سفید کرد! / "راست‌گوترین نماینده مجلس" باز هم ادعای عجیبی مطرح کرد! 🔹حمید رسایی، نماینده فعلی و ادوار مجلس، که چند روز پیش برای تخریب قالیباف ادعایی دروغین مطرح کرد و مدعی شد حسین صمصامی، نماینده متقاضی تحقیق و تفحص از بانک مرکزی، قالیباف را مانع بررسی این طرح دانسته است، بلافاصله با تکذیب صریح صمصامی مواجه شد. 🔹اما گویا رسایی از آن رسوایی درس نگرفته است. حالا برای ادامه پروژه تخریب قالیباف، ابلاغ قانونی مصوب مجلس دهم و مجمع تشخیص مصلحت نظام را دلیلی بر "تغییر نظر" قالیباف درباره کنوانسیون پالرمو معرفی کرده است! 🔹این در حالی است که قالیباف تنها یک ماه پیش، به‌صراحت در صحن علنی مجلس اعلام کرده بود که نظرش درباره پالرمو تغییری نکرده و همچنان به آن نقد دارد. ابلاغ پالرمو، صرفاً براساس اصل ۱۲۳ قانون اساسی و در چارچوب وظایف رئیس مجلس انجام شده است و هیچ ارتباطی به موضع‌گیری شخصی او ندارد. 🔹اگرچه مطرح شدن چنین ادعاهایی از سوی بلاگرهای بی‌سواد مثل علی‌اکبر رائفی‌پور جای تعجب ندارد، اما وقتی فردی مانند حمید رسایی، با چند دوره سابقه نمایندگی مجلس، چنین حرف‌هایی را تکرار می‌کند، تنها دو احتمال وجود دارد: یا عامدانه در حال تحریف واقعیت است، یا اساساً نسبت به قانون و وظایف مجلس بی‌اطلاع است. 🔹البته این نوع ادعاهای بی‌اساس از سوی رسایی، مسبوق به سابقه است. او پیش‌تر نیز در پرونده استیضاح همتی، موضوع ابلاغ قانون حجاب و حتی ماجرای ظریف، بارها ادعاهایی مطرح کرده بود که بلافاصله از سوی مسئولان و حتی هم‌طیفی‌های خودش تکذیب شد.
👆👆👆 ایکاش رأی دهندگان به این آدم به ما بگویند نماینده ای که ساده ترین بحث های قانونی کشور را نمی داند و از عمد دروغ می گوید تا فقط دستمایه تخریب رئیس مجلس را فراهم کند ، چطور می خواهد قانون نویسی کند ؟؟؟؟؟ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯