الان شرایط سیاسی نیست که وزارت خارجه تصمیمگیری بکنه
الان اوضاع امنیتی شده و میدان تصمیم میگیره
پس لطفاً به چرندیات یه عده کجفهم و مغرض فی قلوبهم المرض توجه نکنید
در این شرایط مهمترین مسئله
اتحاد ملت با مسیولین و قواست نه اینکه به دنبال مچگیری و تخریب باشیم
دشمن داره حمله میکنه
دشمن صدها ریزپرنده و پهپادها رو از داخل و توسط نفوذیها به پرواز در آورده و این بدین معناست که دشمن
بر خرابکاری _آشوب و ترور متمرکز شده
دشمن یک شبکه یکپارچه از نفوذ خرابکاری و البته گسترده در کشورمان ایجاد کرده
و اینی که این چند روز دیدید تنها گوشهای از توان نفوذ و خرابکاری دشمنان بوده
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
و اینی که این چند روز دیدید تنها گوشهای از توان نفوذ و خرابکاری دشمنان بوده
چرا فقط گوشهای از اون نمایان شد⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
چرا فقط گوشهای از اون نمایان شد⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
چون نیروهای ما بیش 80 درصد این جریان رو شناسایی و منهدم کردن
متاسفانه مرورگر ایتا کار نمیکنه
ولی اگه خاطرتون باشه حقیر از ماهها قبل عرض کردم که دشمن در صدد تحمیل جنگ شهری و آشوب هست
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
متاسفانه مرورگر ایتا کار نمیکنه ولی اگه خاطرتون باشه حقیر از ماهها قبل عرض کردم که دشمن در صدد تحمیل
الحمدلله با هوشیاری نیروهای انتظامی-اطلاعاتی-امنیتی و نظامی توان و تخصص دشمن در بحث نفوذ و خرابکاری داره تحلیل میره