کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
چرا....⁉️
بذار اولش یه خاطر بگم بعد توضیح میدم
بچه که بودیم
دوتا همکلاسی داشتیم شر مطلق بودند
همه بچهها رو میزدند
یکیشون اسمش یوسف بود
اسم اون یکی هم عباس بود
عباس بدتر و شرتر از یوسف بود
یوسف به پشتوانه عباس میرفت بچها رو میزد
خلاصه یه روز یوسف اومد پسر داییمُ زد
پسر داییم اومد سراغ من «چون من شری بودم واسه خودم » گفت برو یوسفُ بزن
گفتم ولش کن
گفت چرا
گفتم بذار تا عباس بیاد بزنتت
بعد من میرم سراغشون
گفت چرا
گفتم ببین یوسف به پشتوانه عباس میاد تو رو میزنه
من میخوام عباس بزنتت که من عباسُ بزنم که یوسف حساب کار دستش بیاد
خلاصه یه روز عباس اومد پسر داییمُ زد
گذاشتم زنگ مدرسه بخوره بریم خونه
تو زمینهای کشاورزی
عباسُ گرفتم تا سر حد مرگ کتک زدم
از اون روز به بعد عباس و یوسف دیگه جرات نکردند کسی رو اذیت کنند😎
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
بچه که بودیم دوتا همکلاسی داشتیم شر مطلق بودند همه بچهها رو میزدند یکیشون اسمش یوسف بود اسم اون
فکر کنم مخاطبین گرامی متوجه منظورم شدند😅
الان انصارالله و حزبالله و حشدالشعبی و ... دارند اسرائیل رو میزنند
ولی اسرئیل ساکت نمیشه
بلکه هارتر میشه
چرا⁉️⁉️⁉️
چون هر بار که از گروههای مقاومت سیلی و ضربه میخوره
آمریکا مجددا تقویتش میکنه
آمریکا عملا به این نبرد
ورود کرده و داره از اسرائیل حمایت و پشتیبانی میکنه
ولی ما منتظریم که آمریکا رسماً ورود و دخالت کنه
اونوقته که پدرِ این پسرِ نامشروع رو فتیله پیچ کنیم که اون پسرِنامشروع دیگه جرات نکنه هارت و پورت کنه