الان انصارالله و حزبالله و حشدالشعبی و ... دارند اسرائیل رو میزنند
ولی اسرئیل ساکت نمیشه
بلکه هارتر میشه
چرا⁉️⁉️⁉️
چون هر بار که از گروههای مقاومت سیلی و ضربه میخوره
آمریکا مجددا تقویتش میکنه
آمریکا عملا به این نبرد
ورود کرده و داره از اسرائیل حمایت و پشتیبانی میکنه
ولی ما منتظریم که آمریکا رسماً ورود و دخالت کنه
اونوقته که پدرِ این پسرِ نامشروع رو فتیله پیچ کنیم که اون پسرِنامشروع دیگه جرات نکنه هارت و پورت کنه
الان آمریکا داره پایگاههاش رو تخلیه میکنه
از طرفی کماندوها رو به خط کرده
از این طرف هم نیروهای ما حاضر و آماده که آمریکا به این نبرد ورود کنه
اگه عزیزان اخبار رو پیگیری کرده باشند میدونید که نیروی دریایی سپاه از سال گذشته در بالاترین سطح آماده قرار گرفته و در سال جدید تجهیزات بسیاری به نیروی دریایی سپاه الحاق شده
ما باید یک بار برای همیشه این دو سگ هار رو مهار کنیم و حتما هم این کار رو انجام میدیم
قطعا این نبرد زد و خورد داره
ولی جوری میزنیم که این دوتا سگ هار دیگه نتونند واق واق کنند
بازم تاکید میکنم و میگم
توان ما اصلا بخاطر تجهیزات نظامی نیست
چرا که آمریکا از این حیث بالاتر و بهتر از ماست
توان ما بخاطر درایت ولایتفقیه و شجاعت رزمندگان و غیرت ملت ماست و ما همیشه بر پایهی این سه شاخصه رو به جلو حرکت کردیم و برنده شدیم