الان انصارالله و حزبالله و حشدالشعبی و ... دارند اسرائیل رو میزنند
ولی اسرئیل ساکت نمیشه
بلکه هارتر میشه
چرا⁉️⁉️⁉️
چون هر بار که از گروههای مقاومت سیلی و ضربه میخوره
آمریکا مجددا تقویتش میکنه
آمریکا عملا به این نبرد
ورود کرده و داره از اسرائیل حمایت و پشتیبانی میکنه
ولی ما منتظریم که آمریکا رسماً ورود و دخالت کنه
اونوقته که پدرِ این پسرِ نامشروع رو فتیله پیچ کنیم که اون پسرِنامشروع دیگه جرات نکنه هارت و پورت کنه
الان آمریکا داره پایگاههاش رو تخلیه میکنه
از طرفی کماندوها رو به خط کرده
از این طرف هم نیروهای ما حاضر و آماده که آمریکا به این نبرد ورود کنه
اگه عزیزان اخبار رو پیگیری کرده باشند میدونید که نیروی دریایی سپاه از سال گذشته در بالاترین سطح آماده قرار گرفته و در سال جدید تجهیزات بسیاری به نیروی دریایی سپاه الحاق شده
ما باید یک بار برای همیشه این دو سگ هار رو مهار کنیم و حتما هم این کار رو انجام میدیم
قطعا این نبرد زد و خورد داره
ولی جوری میزنیم که این دوتا سگ هار دیگه نتونند واق واق کنند
بازم تاکید میکنم و میگم
توان ما اصلا بخاطر تجهیزات نظامی نیست
چرا که آمریکا از این حیث بالاتر و بهتر از ماست
توان ما بخاطر درایت ولایتفقیه و شجاعت رزمندگان و غیرت ملت ماست و ما همیشه بر پایهی این سه شاخصه رو به جلو حرکت کردیم و برنده شدیم
وقتی نواتیمِ اسراییل و عینالاسدِآمریکا رو زدیم یعنی دیگه هیچ ناممکنی برای ما وجود نداره
سپاه رفته ونزوئلا پایگاه سیار نظامی راهاندازی کرده واسه همچین روزی که اگه سگ هار آمریکا غلطی کرد
از حیاط خلوتش بهش ضربه بزنیم 😎