بازم تاکید میکنم و میگم
توان ما اصلا بخاطر تجهیزات نظامی نیست
چرا که آمریکا از این حیث بالاتر و بهتر از ماست
توان ما بخاطر درایت ولایتفقیه و شجاعت رزمندگان و غیرت ملت ماست و ما همیشه بر پایهی این سه شاخصه رو به جلو حرکت کردیم و برنده شدیم
وقتی نواتیمِ اسراییل و عینالاسدِآمریکا رو زدیم یعنی دیگه هیچ ناممکنی برای ما وجود نداره
سپاه رفته ونزوئلا پایگاه سیار نظامی راهاندازی کرده واسه همچین روزی که اگه سگ هار آمریکا غلطی کرد
از حیاط خلوتش بهش ضربه بزنیم 😎
آرامکو از کجا هدف حمله قرار گرفت ⁉️⁉️⁉️
کشتیها حامل تجهیزات به اسراییل در دریای سرخ از کجا هدف حمله قرار گرفتند ⁉️⁉️⁉️
اینبار هم از همونجا هدف حمله قرار میگیرند😎
جمهوری انقلاب اسلامی سالهاست داره موشک میسازه و ذخیره میکنه برای نبرد با استکبار جهانی
اصلا جدای از تجهیزات سپاه مقتدر
اون خدایی که طوفان صحرای طبس رو بپا و آمریکاییها رو غافلگیر کرد اینبار هم آمریکاییها رو غافلگیر میکنه
خدا خودش وعدهی پیروزی حق بر باطل رو داد
پس مطمئن باشید خود خدا کاری میکنه که جبههی حق بر باطل پیروز بشه
پس مطمئن باشید به ارادهی الهی
و
با درایت امام خامنهای
و
اقدامات سپاه مقتدر و سایر نیروهای اطلاعاتی_امنینی و انتظامی و ...
پیروزی ایران حتمی و قطعی است
مطمئن باشید سیدعلی
ایام فاطمه
رزق این کشور و ملت رو از مادر سادات گرفته و این رزق چیزی نیست جز پیروزی ایران در این نبرد...
در ضمن خبر رسیده امشب طوفان موشکی متفاوت و ویرانگی بپا خواهد شد😎