eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
الله اکبر 🔹موج بیستم عملیات وعدۀ صادق۳ با استفاده از تاکتیک‌های جدید 🔸موج بیستم عملیات وعده صادق۳ با استفاده از ترکیبی از انواع موشک‌های دور برد سوخت مایع و جامد با قدرت سرجنگی ویران کننده و استفاده از تاکتیک های جدید عبور از سپر دفاعی دشمن علیه اهداف زیر آغاز شد. 🔸فرودگاه‌های بن‌گورین، مرکز تحقیقات بیولوژیک رژیم صهیونیستی، پایگاه‌های پشتیبانی رژیم و لایه‌های مختلف مراکز کنترل و فرماندهی کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴رسانه های عبری: موشک ایرانی در پناهگاهی در جنوب تل آویو سقوط کرده و ده ها نفر در داخل پناهگاه زیر آوار گرفتار شده اند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹اینجا تل‌آویو و ویرانی گسترده... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🚨 سی‌ان‌ان: مقامات آمریکایی در حال ارسال پیام‌هایی به ایرانی‌ها و رهبران منطقه‌ای هستند مبنی بر اینکه نقش آمریکا به پایان رسیده است، این حمله فقط برنامه هسته‌ای را هدف قرار داده و نه یک کمپین نظامی گسترده‌تر را، و اینکه آنها می‌خواهند به مسیر دیپلماتیک بازگردند. ✍انشاالله بزودی مسیر دیپلماتیک را خواهید فهمید ... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴ترامپ: هدف ما نابودی ظرفیت غنی‌سازی اورانیوم ایران و پایان دادن به تهدید هسته‌ای بود. ترامپ: این حملات یک موفقیت نظامی بود. تأسیسات غنی‌سازی اصلی ایران نابود شدند. ترامپ: تأسیسات هسته‌ای ایران به طور کامل نابود شده است. قلدر خاورمیانه باید همین حالا صلح کند. ترامپ: ایران باید صلح کند، وگرنه حملات آینده حتی ویرانگرتر خواهد بود. ترامپ: ما با نتانیاهو به عنوان یک تیم کار کردیم. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴ترامپ از ایران خواست به حمله آمریکا پاسخ تلافی‌جویانه ندهد 🔻دونالد ترامپ که ساعاتی پیش در تجاوزی آشکار و جنگ طلبانه و در همراهی با رژیم صهیونیستی اقدام به حمله به مراکز هسته ای ایران کرده، از ایران خواست که این اقدام را تلافی نکند. 🔻وی در عین حال تهدید کرد که پاسخی سخت تر به واکنش ایران خواهد داد. 🔻این ادعا در حالی است که مقامات نظامی و سیاسی کشور پیش از این اقدام احمقانه ترامپ نسبت به واکنش سخت ایران به هر گونه ماجراجویی ترامپ علیه کشورمان هشدار داده بودند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
📷 رسانه‌های عبری: تماشای این تصویر برای ما دشوار است کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴اسرائیل از بیم حملات ایران، ادارات و مراکز آموزشی را تعطیل کرد 🔻رسانه‌های اسرائیلی به نقل از کاتس گزارش دادند که وی دستور تعطیلی فعالیت های آموزشی و اشتغال را به استثنای مراکز حیاتی داده است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
📸 نظرات یک ناظر فنی در مورد حملات که ادعای ایران مبنی بر خسارت محدود را تأیید می‌کند: 🔻 اگر فردو از بین رفته بود، شاهد دهانه‌های آتشفشانی، گسیختگی الکترومغناطیسی، پرواز اضطراری، روشن شدن لرزه‌نگارها و شعله‌های فروسرخ در زیر کوه بودیم. در عوض، توییتی از یک حساب کاربری در شمال اسرائیل دریافت کردیم که فریاد می‌زد «فردو از بین رفته است». 🔻 در حال حاضر، هیچ تأییدیه‌ای از SAR وجود ندارد. هیچ خوشه‌بندی دهانه‌ای وجود ندارد. هیچ تحلیل فلش چندطیفی وجود ندارد. هیچ نشانه‌ای از آتش زیرزمینی وجود ندارد. هیچ حلقه BDA وجود ندارد. اگر فردو فردا همچنان بچرخد، واشنگتن گران‌ترین عملیات نفوذ در تاریخ تخریب سنگرها را انجام داده است، و تنها نظاره‌گر بالا رفتن تهران از نردبان تشدید تنش بدون آسیب است. 🔻 نه تنها حمله ممکن است شکست خورده باشد، بلکه آنها بدون هیچ موفقیت استراتژیکی، اوضاع را تشدید کرده‌اند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴رسانه‌های اسرائیلی: حمله موشکی ایران به تل‌آویو شدیدترین حمله بود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔷 اعلام آماده‌باش در کلیه پایگاه‌های آمریکا در خاورمیانه و غرب آسیا 🔹آکسیوس اعلام کرد دولت آمریکا، تل‌آویو را از قبل از این حمله آگاه کرده بود. 🔹منابع صهیونیستی مدعی شدند آمریکا در حمله به فردو از ۱۴ تن بمب GBU-۵۷  استفاده کرده است. 🔹یک مقام آمریکایی به رویترز اعلام کرد جنگنده‌های  B-۲ در حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران مشارکت داشته‌اند./ تسنیم کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯