❌حالا نوبت ماست
🔹مدیرمسئول کیهان: بعد از حملۀ آمریکا به سایت فردو، اکنون نوبت ماست که بدون فوت وقت و بهعنوان اولین گام ناوگان دریایی آمریکا در بحرین را موشکباران کنیم و همزمان تنگۀ هرمز را به روی کشتیهای آمریکائی، انگلیسی، آلمانی و فرانسوی ببندیم.
🔹وَاقْتُلُوهُمْ حَيثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ؛ آنها را هرجا که یافتید بکُشیدشان.
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❌سخنگوی کمیسیون امنیت ملی لحظاتی قبل: کمر آمریکا را در خلیج فارس می شکنیم!✌️🇮🇷
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سایت هستهای سورک که مرکز قدرت هستهای اسرائیل است نیز هدف قرار گرفت
Soreq Nuclear site the hub of Israel’s nuclear power was also targeted
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴 گزارش شورای امنیت ملی روسیه:
ایالات متحده حمله شبانهای را به سه سایت در ایران انجام داد، بدون اینکه آسیب قابل توجهی به زیرساختهای هستهای آن وارد کند و برنامه هستهای تهران را ادامه دهد.
این حمله منجر به تشدید خطرناک تنش شد و مردم ایران را بر آن داشت تا پشت سر رهبری خود متحد شوند.
به اسرائیل حمله شد و ایالات متحده وارد درگیری جدیدی شد که میتواند به یک عملیات زمینی تبدیل شود. این اقدام آمریکا با رد گسترده بینالمللی روبرو شد و موقعیت سیاسی و بینالمللی رئیس جمهور ترامپ را پیچیده کرد.
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴 البرادعی: کسانی که هزاران سلاح هسته ای دارند، جنگی جنایتکارانه علیه ایران به راه انداختند!
🔹مدیرکل اسبق آژانس بین المللی انرژی اتمی در اظهاراتی با اشاره به گزارشات آژانس مبنی بر نبود سلاح هسته ای نزد ایران گفت کسانی که هزاران سلاح هسته ای دارند، جنگی جنایتکارانه علیه ایران به راه انداختند.
🔹محمد البرادعی، امروز یکشنبه در صفحه توییتر خود نوشت: دو کشوری (آمریکا و رژیم صهیونیستی) که هزاران سلاح هسته ای دارند، جنگی جنایتکارانه علیه ایران به راه انداختند که در تضاد با منشور سازمان ملل و تمام قوانین بین المللی است و بازرسان بین المللی هم هیچ دلایل و شواهدی مبنی بر وجود برنامه نظامی هسته ای پیدا نکردند.
🔹البرادعی نوشت: این جنگ یادآور جنگ فاجعه بار علیه عراق است که فریبکارانه و در تضاد با گزارش های بازرسان بین المللی مبنی بر نبودن هیچ گونه سلاح کشتار جمعی انجام شد.
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔹بیانیه سپاه در محکومیت حمله آمریکا به ایران
🔸بسم الله الرحمن الرحیم
🔸ملت شریف و قهرمان ایران! رژیم جنایتکار آمریکا بامداد امروز، در هماهنگی کامل با رژیم صهیونیستی، با حملهای نظامی و غیرقانونی به مراکز صلحآمیز هستهای جمهوری اسلامی ایران، مرتکب جنایتی آشکار و بیسابقه شد که بهروشنی ناقض منشور سازمان ملل، حقوق بینالملل، معاهده NPT و اصول بنیادین احترام به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورهاست.
🔸از نخستین لحظات عملیات صهیونیستها، برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آشکار بود که پشتیبانی و همراهی همهجانبه آمریکاییها در طراحی و اجرای این تجاوز مؤثر بوده است و این اقدام، برای چندمینبار، ناتوانی جبهه متجاوز را در افزودن واقعی به معادلات میدانی اثبات کرد؛ آنان نه از قدرت ابتکار برخوردارند و نه توان فرار از پاسخهای سنگین را دارند.
🔸تکرار حماقتهای شکستخورده گذشته از سوی آمریکا، نشان از ناتوانی راهبردی و غفلت از واقعیتهای میدانی منطقه دارد. واشنگتن، به جای عبرت از ناکامیهای مکرر، با حمله مستقیم به تأسیسات صلحآمیز، عملاً خود را در خط مقدم تجاوز قرار داد.
🔸به فضل الهی و با اشراف اطلاعاتی همهجانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، محل پرواز هواپیماهای شرکتکننده در این تجاوز شناسایی شده و تحت رصد قرار گرفته است.
🔸همانگونه که بارها اعلام کرده ایم ، تعداد، پراکندگی و وسعت پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه، نه نقطه قوت، که ضریب آسیبپذیری آنها را دوچندان کرده است.
🔸قاطعانه یادآور میشویم فناوری بومی و صلح آمیز هستهای جمهوری اسلامی ایران، با هیچ حملهای از میان نخواهد رفت؛ بلکه این حمله، اراده دانشمندان جوان و متعهد ایران را برای پیشرفت و توسعه، تقویت خواهد کرد.
🔸ملت عظیم الشان ایران و جهانیان به روشنی آگاهند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عرصه این جنگ تحمیلی ترکیبی و تمامعیار را بهخوبی میشناسد و هرگز مرعوب هیاهوی ترامپ و باند تبهکار حاکم بر کاخ سفید و تلآویو نخواهد شد.
🔸در پاسخ به این تجاوزگری ها و جنایات آفرینی ها، عملیات وعده صادق ۳ که تاکنون صهیونیستها ۲۰ موج آن را تجربه کردهاند همچنان بطور دقیق، هدفمند و سهمگین علیه زیرساختها، مراکز راهبردی و منافع رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.
🔸همچنین تجاوز امروز رژیم تروریستی امریکا جمهوری اسلامی ایران را در چارچوب حق مشروع دفاع از خود، به استفاده از گزینههایی فراتر از درک و محاسبات متوهمانه جبهه متجاوز رهنمون ساخته است و متجاوزان به این سرزمین، باید منتظر پاسخهایی پشیمانکننده باشند.
🔸با اتکا به قدرت خدای قادر متعال، تحت تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا و حمایت ملت عظیمالشأن ایران، و همراهی جبهه مقاومت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان، در دفاع از عزت و امنیت ایران، قاطعانه ایستادهایم. و به فضل الهی شاهد پیروزیهای تاریخ ساز برای ایران و ایرانی و بلکه امت اسلامی خواهیم بود.
🔸وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ
۱ تیر ۱۴۰۴
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴 دستگیری ۵۳ نفر از عاملان مرتبط با رژیم صهیونی در استان فارس
✍رژیم صهیونیستی قوی نیست ،بین ما جاسوس و خائن و وطن فروش زیاده متأسفانه
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فععککککرر نکنممممم ....
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
17.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تو دل جنگ، موندن یعنی ایستادگی...
وقتی مغازهدارها مغازه رو نبستن، یعنی شهر رو تنها نذاشتن.
یعنی با چراغ روشن کسبوکارشون، امید رو تو دل مردم روشن نگه داشتن.
این یعنی پشت جبهه، سنگر داره...
✊ به احترام اصناف با غیرت ایران
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جنگ احساس مسئولیته
نه شلیک گلوله...!
در این نبرد تاریخی احساس مسئولیت تک تک ما باعث پیروزی خواهد شد.
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺ایران چگونه به میز مذاکره ای برگردد که اسرائیل و امریکا نابودش کرده اند؟
سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه:
🔹هفته گذشته، وقتی ما در حال مذاکره با آمریکا بودیم، اسرائیل تصمیم گرفت دیپلماسی را نابود کند. این هفته، وقتی با گروه تروئیکای اروپا E۳ و اتحادیه اروپا گفتگو داشتیم، آمریکا تصمیم گرفت آن دیپلماسی را نابود کند. از این وضعیت چه نتیجهای میتوان گرفت؟
🔹از نگاه بریتانیا و مسئول عالیرتبه سیاست خارجی اتحادیه اروپا، موضوع این است که ایران باید به میز مذاکره «بازگردد». اما چگونه ممکن است ایران به چیزی بازگردد که هرگز ترک نکرده، چه برسد به اینکه نابودش هم کردهاند؟
#انتقام_ملی
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯