eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨لیبرمن: این آتش بس شرم آور است، نه برنامه موشکی ایران نابود شد و نه برنامه هسته‌ای آنها 🔹این یک آتش بس بدون شرط است، ایران دوباره اورانیوم غنی سازی خواهد کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شدت خرابی سازه های بتنی در اراضی اشغالی بر اثر شلیک موشک های ایرانی کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴وزیر دارایی رژیم صهیونیستی: شکی نیست صبح امروز طعم تلخی داشت کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴نماینده صهیونیست: ایران همچنان پابرجاست و قدرت هدف قرار دادن ما را دارد 🔻عمیت هالیوی نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی: باید گفت نظام ایران همچنان پابرجاست. این کشور همچنان موشک های زیادی در اختیار دارد و می تواند ما را هدف قرار دهد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺ایران خواستار محکومیت بین المللی تجاوز نظامی آمریکاست سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژنو، در نامه‌ای رسمی خطاب به گزارشگر مستقل ترویج نظم بین‌المللی دموکراتیک و عادلانه، خواستار محکومیت صریح تجاوز نظامی اخیر ایالات متحده به تأسیسات هسته‌ای تحت پادمان ایران شد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺ایران در حالی پوزه آمریکا و اسرائیل را به خاک مالید که به اقرار سران کشورهای همسو از جمله پوتین و وزیر خارجه پاکستان که برای حمایت اعلام آمادگی کرده بودند، دست نیاز به سوی هیچ کشوری دراز نکرد، و به تنهایی نبرد را مدیریت نمود. این چیزی نیست که به سادگی بتوان از کنارش عبور کرد و آن را نادیده گرفت؛ ایران از قدرت و توان رزمی بی نظیری برخوردار است و در این جنگ توانست توانمندی های خود را اثبات کند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
خب دیگه وقتشه رهبری و‌ تمام فرماندهان جنگ و‌ مسئولان کنار بکشند😐 و‌ کانال‌داران مجازی کارُ دست بگیرند چون ظاهرا اینا بهتر به شرایط سیاسی_نظامی اشراف دارند😐
لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی
🔺اگر کسی از ظرفیت های ایران از شما پرسید به او بگویید فقط میدانم همینقدر قدرت دارد که در یک جنگ تحمیلی، هم آمریکا را کوبید، و هم اسرائیل را سر جایش نشاند، بدون آنکه تنگه هرمز را ببندد یا موشکی به پالایشگاه های منطقه شلیک کند. ایران سید علی خامنه ای بی نظیر است. روح فرماندهان شهیدمان شاد🌹❤️ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺ایران فقط در یک شب هم پایگاه آمریکایی را در هم کوبید، هم هشدار قوی و زیرکانه ای به اعراب منطقه داد، و هم اسرائیل را به ذکر مبارک "غلط کردم" وادار نمود؛ از این میان اما در هم شکستن العُدید چیز دیگری بود. جمهوری اسلامی در عمل به منطقه و جهان ثابت کرد پایگاه های آمریکایی هیچ نفعی برای شما ندارند، و آنقدر بی خاصیت اند که حتی نمیتوانند از خودشان دفاع کنند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺نکته جالب ماجرا آنجا است که آمریکا و اسرائیل با آن همه دبدبه و کبکبه شان، در این جنگ همه تجهیزات پیشرفته خود را بکار گرفتند؛ از F35 و B2 رادار گریز گرفته تا بمب های GBU-57 و گنبد آهنین و سامانه های تاد و فلاخن داود و غیره؛ با این حال ایران تنها بخش اندکی از توان نظامی و موشکی خود را رونمایی کرد و بخش اعظم آن همچنان ناشناخته باقی مانده است. اینها را اضافه کنید به لاشه هایی که از F35 های رادار گریز به دست آورده و از طریق تحقیق و توسعه میتواند سامانه های راداری و پدافندی خود را ارتقاء بدهد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯