🔺ایران در حالی پوزه آمریکا و اسرائیل را به خاک مالید که به اقرار سران کشورهای همسو از جمله پوتین و وزیر خارجه پاکستان که برای حمایت اعلام آمادگی کرده بودند، دست نیاز به سوی هیچ کشوری دراز نکرد، و به تنهایی نبرد را مدیریت نمود. این چیزی نیست که به سادگی بتوان از کنارش عبور کرد و آن را نادیده گرفت؛ ایران از قدرت و توان رزمی بی نظیری برخوردار است و در این جنگ توانست توانمندی های خود را اثبات کند.
#ایران
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
خب دیگه
وقتشه رهبری و تمام فرماندهان جنگ و مسئولان کنار بکشند😐 و کانالداران مجازی کارُ دست بگیرند
چون ظاهرا اینا بهتر به شرایط سیاسی_نظامی اشراف دارند😐
🔺اگر کسی از ظرفیت های ایران از شما پرسید به او بگویید فقط میدانم همینقدر قدرت دارد که در یک جنگ تحمیلی، هم آمریکا را کوبید، و هم اسرائیل را سر جایش نشاند، بدون آنکه تنگه هرمز را ببندد یا موشکی به پالایشگاه های منطقه شلیک کند. ایران سید علی خامنه ای بی نظیر است.
روح فرماندهان شهیدمان شاد🌹❤️
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺ایران فقط در یک شب هم پایگاه آمریکایی را در هم کوبید، هم هشدار قوی و زیرکانه ای به اعراب منطقه داد، و هم اسرائیل را به ذکر مبارک "غلط کردم" وادار نمود؛ از این میان اما در هم شکستن العُدید چیز دیگری بود. جمهوری اسلامی در عمل به منطقه و جهان ثابت کرد پایگاه های آمریکایی هیچ نفعی برای شما ندارند، و آنقدر بی خاصیت اند که حتی نمیتوانند از خودشان دفاع کنند.
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺نکته جالب ماجرا آنجا است که آمریکا و اسرائیل با آن همه دبدبه و کبکبه شان، در این جنگ همه تجهیزات پیشرفته خود را بکار گرفتند؛ از F35 و B2 رادار گریز گرفته تا بمب های GBU-57 و گنبد آهنین و سامانه های تاد و فلاخن داود و غیره؛ با این حال ایران تنها بخش اندکی از توان نظامی و موشکی خود را رونمایی کرد و بخش اعظم آن همچنان ناشناخته باقی مانده است. اینها را اضافه کنید به لاشه هایی که از F35 های رادار گریز به دست آورده و از طریق تحقیق و توسعه میتواند سامانه های راداری و پدافندی خود را ارتقاء بدهد.
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺اسرائیل میخواست ایران را از فناوری های هسته ای و موشکی محروم کند و آنها را برچیند؛ اما وقتی آمد شدیدا سرکوب شد و با خفت فرار کرد. رژیم حالا حس آن لات زورگیری را دارد که خود را با فردی درگیر میکند، اما نه تنها چیزی نصیبش نمیشود، که کلی هم کتک میخورد. اسرائیل نیاز داشت یکبار تنش به تن ایران بخورد تا بفهمد جنگیدن با یک قدرت واقعی به مراتب با جنگیدن با گروه هایی مثل حماس و جهاد در غزه متفاوت است. تصورات غلط رژیم و حتی آمریکا حالا اصلاح شده و درک بهتری از واقعیت ایران دارند!
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
او پیر این راه است... من اعتماد دارم❤️
ولی امر ما حرفشونُ زدند و فرمودند ما زیر بار هیچ تحمیلی نمیریم
و هر تصمیمی هم گرفته بشه بنا به درایت رهبری است
والسلام.
🔴وزیرسابق جنگ رژیم صهیونیستی
🔹بهجای «تسلیم بیقید و شرط»، جهان وارد مذاکرهای سخت و فرسایشی شده، در حالی که ایران هیچ نیتی برای عقبنشینی ندارد، نه از غنیسازی اورانیوم در خاک ایران، نه از تولید و تجهیز به موشکهای بالیستیک، و نه از حمایت و تأمین مالی تروریسم در منطقه و جهان.
🔹از همان ابتدای جنگ هشدار دادم که هیچ چیز خطرناکتر از رها کردن یک شیر زخمی نیست.
🔹آتشبس بدون توافقی روشن و قاطع، بهطور قطعی ما را در عرض دو یا سه سال به جنگی دیگر خواهد کشاند آن هم در شرایطی بسیار بدتر.
#ایران
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
معاریو: ایران از این جنگ، قدرتمند خارج شد
روزنامه عبریزبان معاريو در گزارشی نوشت:
🔹 جمهوری اسلامی ایران با وجود حملات و فشارهای اخیر، نهتنها تضعیف نشد، بلکه قویتر از قبل از این جنگ بیرون آمد.
#ایران
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
بچها
باور کنید تصمیات کلان و امنیتی
نه توسط دولت اتخاذ میشه
نه توسط فعالان مجازی😅
تصمیات کلان در سطح امنیت ملی توسط رهبری اتخاذ میشه
همانطور هم که در جریاناید
رهبری اشراف کامل اطلاعاتی دارند و همیشه با درایت و هوشمندی کامل تصمیمگیری میکنند
و فعالان مجازی تنها گوشهای از اتفاقات رخ داده رو در جریاناند و به همین دلیل است که شتابزده حرف میزنند و موضع میگیرند....