eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی
🔺اگر کسی از ظرفیت های ایران از شما پرسید به او بگویید فقط میدانم همینقدر قدرت دارد که در یک جنگ تحمیلی، هم آمریکا را کوبید، و هم اسرائیل را سر جایش نشاند، بدون آنکه تنگه هرمز را ببندد یا موشکی به پالایشگاه های منطقه شلیک کند. ایران سید علی خامنه ای بی نظیر است. روح فرماندهان شهیدمان شاد🌹❤️ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺ایران فقط در یک شب هم پایگاه آمریکایی را در هم کوبید، هم هشدار قوی و زیرکانه ای به اعراب منطقه داد، و هم اسرائیل را به ذکر مبارک "غلط کردم" وادار نمود؛ از این میان اما در هم شکستن العُدید چیز دیگری بود. جمهوری اسلامی در عمل به منطقه و جهان ثابت کرد پایگاه های آمریکایی هیچ نفعی برای شما ندارند، و آنقدر بی خاصیت اند که حتی نمیتوانند از خودشان دفاع کنند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺نکته جالب ماجرا آنجا است که آمریکا و اسرائیل با آن همه دبدبه و کبکبه شان، در این جنگ همه تجهیزات پیشرفته خود را بکار گرفتند؛ از F35 و B2 رادار گریز گرفته تا بمب های GBU-57 و گنبد آهنین و سامانه های تاد و فلاخن داود و غیره؛ با این حال ایران تنها بخش اندکی از توان نظامی و موشکی خود را رونمایی کرد و بخش اعظم آن همچنان ناشناخته باقی مانده است. اینها را اضافه کنید به لاشه هایی که از F35 های رادار گریز به دست آورده و از طریق تحقیق و توسعه میتواند سامانه های راداری و پدافندی خود را ارتقاء بدهد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺اسرائیل میخواست ایران را از فناوری های هسته ای و موشکی محروم کند و آنها را برچیند؛ اما وقتی آمد شدیدا سرکوب شد و با خفت فرار کرد. رژیم حالا حس آن لات زورگیری را دارد که خود را با فردی درگیر میکند، اما نه تنها چیزی نصیبش نمیشود، که کلی هم کتک میخورد. اسرائیل نیاز داشت یکبار تنش به تن ایران بخورد تا بفهمد جنگیدن با یک قدرت واقعی به مراتب با جنگیدن با گروه هایی مثل حماس و جهاد در غزه متفاوت است. تصورات غلط رژیم و حتی آمریکا حالا اصلاح شده و درک بهتری از واقعیت ایران دارند! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
او پیر این راه است... من اعتماد دارم❤️
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
او پیر این راه است... من اعتماد دارم❤️
ولی امر ما حرفشونُ زدند و‌ فرمودند ما زیر بار هیچ تحمیلی نمیریم و هر تصمیمی هم گرفته بشه بنا به درایت رهبری است والسلام.‌‌
🔴وزیرسابق جنگ رژیم صهیونیستی 🔹به‌جای «تسلیم بی‌قید و شرط»، جهان وارد مذاکره‌ای سخت و فرسایشی شده، در حالی که ایران هیچ نیتی برای عقب‌نشینی ندارد، نه از غنی‌سازی اورانیوم در خاک ایران، نه از تولید و تجهیز به موشک‌های بالیستیک، و نه از حمایت و تأمین مالی تروریسم در منطقه و جهان. 🔹از همان ابتدای جنگ هشدار دادم که هیچ چیز خطرناک‌تر از رها کردن یک شیر زخمی نیست. 🔹آتش‌بس بدون توافقی روشن و قاطع، به‌طور قطعی ما را در عرض دو یا سه سال به جنگی دیگر خواهد کشاند آن هم در شرایطی بسیار بدتر. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
معاریو: ایران از این جنگ، قدرتمند خارج شد روزنامه عبری‌زبان معاريو در گزارشی نوشت: 🔹 جمهوری اسلامی ایران با وجود حملات و فشارهای اخیر، نه‌تنها تضعیف نشد، بلکه قوی‌تر از قبل از این جنگ بیرون آمد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
بچها باور کنید تصمیات کلان و امنیتی نه توسط دولت اتخاذ میشه نه توسط فعالان مجازی😅 تصمیات کلان در سطح امنیت ملی توسط رهبری اتخاذ میشه همانطور هم که در جریان‌اید رهبری اشراف کامل اطلاعاتی دارند و همیشه با درایت و هوشمندی کامل تصمیم‌گیری میکنند و فعالان مجازی تنها گوشه‌‌ای از اتفاقات رخ داده رو در جریان‌اند و به همین دلیل است که شتابزده حرف میزنند و موضع میگیرند....
نگید آره این دولت خائنه مسئولان نفوذی‌اند و.... اولا دولت در این مدت ثابت کرد که پای امنیت ملت ایستاده عدالت و‌ تقوا رو رعایت کنیم
دوما نگید صلح رو به رهبری تحمیل میکنند چون کسی جرات همچین کاری رو‌ نداره