معاریو: ایران از این جنگ، قدرتمند خارج شد
روزنامه عبریزبان معاريو در گزارشی نوشت:
🔹 جمهوری اسلامی ایران با وجود حملات و فشارهای اخیر، نهتنها تضعیف نشد، بلکه قویتر از قبل از این جنگ بیرون آمد.
#ایران
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
بچها
باور کنید تصمیات کلان و امنیتی
نه توسط دولت اتخاذ میشه
نه توسط فعالان مجازی😅
تصمیات کلان در سطح امنیت ملی توسط رهبری اتخاذ میشه
همانطور هم که در جریاناید
رهبری اشراف کامل اطلاعاتی دارند و همیشه با درایت و هوشمندی کامل تصمیمگیری میکنند
و فعالان مجازی تنها گوشهای از اتفاقات رخ داده رو در جریاناند و به همین دلیل است که شتابزده حرف میزنند و موضع میگیرند....
نگید
آره این دولت خائنه
مسئولان نفوذیاند و....
اولا دولت در این مدت ثابت کرد که پای امنیت ملت ایستاده
عدالت و تقوا رو رعایت کنیم
دوما
نگید صلح رو به رهبری تحمیل میکنند
چون کسی جرات همچین کاری رو نداره
باور کنید رهبری
نه تنها هستند
نه دسته بسته هستند
نه تحت نفوذ فکری_تصمیمگیری قرار میگیرند
خب با این اوصاف
کی جرات داره چیزی رو به ایشون تحمیل کنه⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
خلاصه اینکه
فرماندهی اتاق جنگ
دست فرمانده کل قواست
نه دست فعالان مجازی ....
رهبری اون تصمیمی رو اتخاذ میکنند که به نفع امنیت ملی باشه
باور کنید رهبری
نه تنها هستند
نه دسته بسته هستند
نه تحت نفوذ فکری_تصمیمگیری قرار میگیرند
رهبری از حمایت کامل ملت برخوردار هستند
تمام فرمامدهان نظامی مطیع امر ایشون هستند نه هیچکس دیگر
تمام دانشمندان هستهای مطیع امر ایشون هستند
خب با این اوصاف
کی جرات داره چیزی رو به ایشون تحمیل کنه⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️