خلاصه اینکه
فرماندهی اتاق جنگ
دست فرمانده کل قواست
نه دست فعالان مجازی ....
رهبری اون تصمیمی رو اتخاذ میکنند که به نفع امنیت ملی باشه
باور کنید رهبری
نه تنها هستند
نه دسته بسته هستند
نه تحت نفوذ فکری_تصمیمگیری قرار میگیرند
رهبری از حمایت کامل ملت برخوردار هستند
تمام فرمامدهان نظامی مطیع امر ایشون هستند نه هیچکس دیگر
تمام دانشمندان هستهای مطیع امر ایشون هستند
خب با این اوصاف
کی جرات داره چیزی رو به ایشون تحمیل کنه⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
طی این چهار دهه
کی کشورُ مدیریت کرد و از تمام توطئهها
بحرانها
آشوبها
فتنهها و ...عبور داد⁉️⁉️⁉️
فعالان مجازی یا امام خامنه ای⁉️⁉️⁉️
طی این چهار دهه
درایت و هوشمندی
و
اقتدار و شجاعت امام خامنهای کشور رو از انواع و اقسام فتنه و توطئه نجات داد
یا اطلاعات ناقص ماها⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
نگید رهبری دستبسته و تنهاست
که اگه اینطور بود
انقلابی اسلامی سقوط میکرد
ولی الحمدلله دنیا داره میبینه که انقلاب اسلامی داره با اقتدار پیش میره
و این حرکت بخاطر درایت و هوشمندی امام خامنهای است
رهبری اگه تنها و دستبسته بودند
انقلاب و کشور سالها پیش سقوط میکردند نه اینکه پیش برن...
ما اگه به درایت امام خامنهای ایمان نداشته باشیم
تصمیمات و امر ایشون رو هم نمیتونیم بپذیریم و حتما انقلت میاریم...
دنیا به عینه دید که ایران با رهبری امام خامنهای مقتدر و پیروز شد
اونوقت ماها داریم میگیم
رهبری تنهاست
دستبسته است ...
ما تا این لحظه یکی زدنِ دشمن رو با دهتا ضربهی کاری جواب دادیم و همان فرمایش رهبری شد که فرمودند
اسرائیل رو مجازات میکنیم
و حقیقتا هم بد جوری مجازاتشان کردیم
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاندار تهران: امروز صبح ۱۲ نقطه از استان تهران مورد هجوم دشمن قرار گرفت
🔹استاندار تهران: بخشی از شهدای ما زنان و کودکان بیگناه هستند که مورد تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯