طی این چهار دهه
درایت و هوشمندی
و
اقتدار و شجاعت امام خامنهای کشور رو از انواع و اقسام فتنه و توطئه نجات داد
یا اطلاعات ناقص ماها⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
نگید رهبری دستبسته و تنهاست
که اگه اینطور بود
انقلابی اسلامی سقوط میکرد
ولی الحمدلله دنیا داره میبینه که انقلاب اسلامی داره با اقتدار پیش میره
و این حرکت بخاطر درایت و هوشمندی امام خامنهای است
رهبری اگه تنها و دستبسته بودند
انقلاب و کشور سالها پیش سقوط میکردند نه اینکه پیش برن...
ما اگه به درایت امام خامنهای ایمان نداشته باشیم
تصمیمات و امر ایشون رو هم نمیتونیم بپذیریم و حتما انقلت میاریم...
دنیا به عینه دید که ایران با رهبری امام خامنهای مقتدر و پیروز شد
اونوقت ماها داریم میگیم
رهبری تنهاست
دستبسته است ...
ما تا این لحظه یکی زدنِ دشمن رو با دهتا ضربهی کاری جواب دادیم و همان فرمایش رهبری شد که فرمودند
اسرائیل رو مجازات میکنیم
و حقیقتا هم بد جوری مجازاتشان کردیم
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاندار تهران: امروز صبح ۱۲ نقطه از استان تهران مورد هجوم دشمن قرار گرفت
🔹استاندار تهران: بخشی از شهدای ما زنان و کودکان بیگناه هستند که مورد تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افزایش خروج اتباع غیر مجاز در استان تهران
استاندار تهران:
🔹هیچ توقفی در شناسایی، دستگیری و ترد اتباع غیر مجاز ایجاد نشده است.
🔹به دلیل ایجاد ایست و بازرسیها ترد اتباع غیر مجاز تشدید شده است.
🔹دعوت کردیم اتباع با مراجعه به مبادی خروجی تهران زمینه برگشت به کشورشان فراهم است.
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تهران کاملا از لحاظ امنیتی تحت اشراف است
استاندار تهران:
🔹تهران کاملا از لحاظ امنیتی تحت اشراف است و برای سختترین سناریوهای بد بینانه آمادگی وجود دارد.
🔹بر اساس گزارشات دستگاهها امنیتی و انتظامی آمار جرائم در استان تهران نسبت به ماه گذشته و مدت مشابه در سال گذشته به شدت کاهش پیدا کرده است.
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره تحمیل توقف جنگ به دشمن صهیونی و حامیان شرورش
دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی:
🔹در پی تجاوز دشمن صهیونیستی فرزندان شجاع و جان بر کف شما در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا را لبیک گفتند و با رشادتی مثال زدنی هر شرارت دشمن را کوبنده پاسخ دادند که در آخرین آن پایگاه آمریکایی العدید و پس از آن سراسر اراضی اشغالی آماج حملات موشکی قرار گرفت.
🔹هوشیاری، موقع شناسی، مقاومت، همبستگی و یک دلی بی نظیر شما مردم راهبرد اصلی دشمن را در هم شکست و فرصت آن را فراهم ساخت که پایداری رزمندگان اسلام و قدرت خیره کننده آنان که طی سالها مجاهدت خلاقانه و نوآورانه و پیگیری مستمر فراهم آمده بود در طول ۱۲ روز مجاهدت خونین و مدیرانه به کار گرفته شود و هر تجاوزی را به موقع و به اندازه پاسخ دهد.
🔹هدیه الهی در برابر این درک و رفتار عمیق و معنادار ملت تدبیر و مجاهدت رزمندگان و امامت حکیمانه نصرت و پیروزی بود که دشمن را مجبور به پشیمانی و پذیرش شکست و توقف یک طرفه تهاجم خود نمود.
🔹بر همین اساس به آگاهی ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی میرساند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بدون کمترین اعتماد به سخنان دشمنان و دست به ماشه آماده پاسخ قاطع و پشیمان کننده به هر عمل تجاوزکارانه دشمن خواهند بود.
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯