🔴ترامپ: از اسراییل خشنود نیستم. آنها دیروز بیش از اندازه تلافی کردند که لازم نبود. امروز هم دوباره هواپیماهایشان را بارگیری کرده اند. فقط برای یک راکت که بعد از ساعت آتش بس ارسال شده و آنهم به هیچ جا اصابت نکرده. از این چیز خوشم نمیاد. آنها باید آرام بگیرند.
#ایران
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴🔴🔴منابع عبری از ورود جنگنده های اسرائیلی به حریم هوایی ایران میگویند
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴ارتش اسرائیل به درخواست رئیس جمهور ترامپ، فقط به صورت نمادین به یک هدف حمله خواهد کرد!!!
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴گزارش حضور جنگنده های رژیم در قزوین و حرکت به سمت تهران
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴ترامپ: اسرائیل به ایران حمله نخواهد کرد و تمام هواپیماها پس از ادای احترام دوستانه به ایران، به محل مورد نظر بازخواهند گشت😐
مطمئن باش تلافی میکینم...
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
احمق یعنی نمیدونی که فرمان عملیاتهای وعده صادق ۱_۲ و ۳توسط فرمان مستقیم فرمانده کل قوا صادر شد⁉️⁉️⁉️
چرا خیال میکنی بهتر و بیشتر از فرمانده کل قوا میدونی و میفهمی⁉️⁉️⁉️
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
پایان این ماجرا، ماییم!
ما حافظه تاریخی خوبی داریم!
چه کسی گفته یادمان میرود پسر کوچک شهید دالایی یتیم شده؟
ما چطور فراموش کنیم در تاریخ کشورمان جنین هفت ماهه را تشییع کردیم؟ جنین... نه حتی نوزاد!
شما روی آوارهای تل آویو به آتش بس فکر کنید، ما ولی فکر مشت بعدیمان هستیم.
#ایران
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
سپاه با فرمان امام خامنهای وارد نبرد شد و به دشمنان ضربه زد و مجازاتشون کرد درسته⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️ پس
مطمئن باشید سپاه طبق دستورات فرماند کل قوا
به حملات دشمنان پاسخی سخت و کوبنده خواهند داد...
آتشبس هم شده مثال مذاکره
دنیا اینبار هم شاهد خباثت و جنگطلبی اسرائیل و آمریکا شد...
اینطوری دست ما بیشتر باز میشه که به دشمنان ضربه بزنیم
آتشبس صرفا یک بازی سیاسی بود
و الا موضع میدان مشخص و البته ثابت بود
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
اون تصمیمی رو که لازم باشه رهبری اتخاذ و صادر میفرمایند سپاه هم مثل همیشه بدون هیچ انقلتی سمعاً
سپاه حتما دشمنان رو مجازات خواهد کرد...