eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴ترامپ: از اسراییل خشنود نیستم. آنها دیروز بیش از اندازه تلافی کردند که لازم نبود. امروز هم دوباره هواپیماهایشان را بارگیری کرده اند. فقط برای یک راکت که بعد از ساعت آتش بس ارسال شده و آنهم به هیچ جا اصابت نکرده. از این چیز خوشم نمیاد. آنها باید آرام بگیرند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴🔴🔴منابع عبری از ورود جنگنده های اسرائیلی به حریم هوایی ایران می‌گویند کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴ارتش اسرائیل به درخواست رئیس جمهور ترامپ، فقط به صورت نمادین به یک هدف حمله خواهد کرد!!! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴گزارش حضور جنگنده های رژیم در قزوین و حرکت به سمت تهران کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴ترامپ: اسرائیل به ایران حمله نخواهد کرد و تمام هواپیماها پس از ادای احترام دوستانه به ایران، به محل مورد نظر بازخواهند گشت😐 مطمئن باش تلافی میکینم... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
احمق یعنی نمیدونی که فرمان عملیات‌های وعده صادق ۱_۲ و ۳توسط فرمان مستقیم فرمانده کل قوا صادر شد⁉️⁉️⁉️ چرا خیال میکنی بهتر و‌ بیشتر از فرمانده کل قوا میدونی و‌ میفهمی⁉️⁉️⁉️ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
پایان این ماجرا، ماییم! ما حافظه تاریخی خوبی داریم! چه کسی گفته یادمان می‌رود پسر کوچک شهید دالایی یتیم شده؟ ما چطور فراموش کنیم در تاریخ کشورمان جنین هفت ماهه را تشییع کردیم؟ جنین... نه حتی نوزاد! شما روی آوارهای تل آویو به آتش بس فکر کنید، ما ولی فکر مشت بعدی‌مان هستیم. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
آتش‌بس هم شده مثال مذاکره دنیا اینبار هم شاهد خباثت و‌ جنگ‌طلبی اسرائیل و‌ آمریکا شد... اینطوری دست ما بیشتر باز میشه که به دشمنان ضربه بزنیم
آتش‌بس صرفا یک بازی سیاسی بود و الا موضع میدان مشخص و البته ثابت بود