احساسات و هیجانات ناشی از اطلاعات غلط است
پس لطفا با اطلاعات غلط
مسئولان سیاسی_نظامی رو تخریب نکنید
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
سپاه با فرمان امام خامنهای وارد نبرد شد و به دشمنان ضربه زد و مجازاتشون کرد درسته⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️ پس
کسی جرات نداره جام زهری رو به آقای مقتدر ما تحمیل کنند
بلکه آقای مقتدر ما
یک شکست جبران ناپذیر رو به دشمنان تحمیل خواهند کرد
چشم و گوش رهبری به دهان امام زمان است
و ما هم باید چشم و گوشمون به دهان مبارک نائب امامزمان باشه
ولی ظاهرا چشم و گوشمون به برخی از فعالان مجازی است...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
خب با این اوصاف کی جرات داره چیزی رو به ایشون تحمیل کنه⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
رهبری از عدم پذیرش #صلح_تحمیلی سخن فرمودند
ولی برخی از جنابان از جام زهر دم زدند😐
خدایا از صبح تا حالا چقدر به عراقچی و من😎
گفتند
مغرض
نفوذی
خائن😂😂😂
نامردا بخاطر تحلیلهای مغرضانه و منافقانهام بهم پول ندادند
الان گریه میکنم😭😂
اگه پول میدادند میرفتم کربلا
الحمدلله همیشه ثابت شد که تحلیلهای ما متناسب با مبانی امام خامنهای است
اگه اون یه عده قلیل به این نوع نگاه و تحلیل میگن غرض و نفاق
باشه
قبول
ولی مهم اینه که ثابت شد تحلیلهای ما در راستای مبانی رهبری صورت گرفته
نه در راستای مبانی فضای مجازی...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره تحمیل توقف جنگ به دشمن صهیونی و حامیان شرورش دبیرخانه ش
یه بار با دقت متن شعام رو بخونید
میگه دشمن مجبور به پشیمانی و پذیرش شکست و توقف یک طرفه تهاجم شده
بعد هم گفته ما بدون کمترین اعتماد به سخنان دشمنان دست به ماشه آماده ی پاسخ قاطع و پشیمان کننده به هر عمل تجاوزکارانه ی دشمن هستیم
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
یه بار با دقت متن شعام رو بخونید میگه دشمن مجبور به پشیمانی و پذیرش شکست و توقف یک طرفه تهاجم شده
خداوکیلی اسمی از آتش بس بود که اینهمه دولت و وزارت خارجه رو کوبیدید⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
تو این بیانیه گفته شد
تدبیر و مجاهدت رزمندگان و امامت حکیمانه
نصرت و پیروزیای بود که دشمن را مجبور به پشیمانی و پذیرش شکست و توقف یکطرفه تهاجم خود نموده
خب متن بیانیه رو با دقت مطالعه کردید⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
حالا برید یکم به مطالعه و رعایت تقوا بپردازید....
نه عراقچی خائن بود
نه رهبری جام زهر رو نوشیدند
نه سپاه عقبنشینی کرد