چشم و گوش رهبری به دهان امام زمان است
و ما هم باید چشم و گوشمون به دهان مبارک نائب امامزمان باشه
ولی ظاهرا چشم و گوشمون به برخی از فعالان مجازی است...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
خب با این اوصاف کی جرات داره چیزی رو به ایشون تحمیل کنه⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
رهبری از عدم پذیرش #صلح_تحمیلی سخن فرمودند
ولی برخی از جنابان از جام زهر دم زدند😐
خدایا از صبح تا حالا چقدر به عراقچی و من😎
گفتند
مغرض
نفوذی
خائن😂😂😂
نامردا بخاطر تحلیلهای مغرضانه و منافقانهام بهم پول ندادند
الان گریه میکنم😭😂
اگه پول میدادند میرفتم کربلا
الحمدلله همیشه ثابت شد که تحلیلهای ما متناسب با مبانی امام خامنهای است
اگه اون یه عده قلیل به این نوع نگاه و تحلیل میگن غرض و نفاق
باشه
قبول
ولی مهم اینه که ثابت شد تحلیلهای ما در راستای مبانی رهبری صورت گرفته
نه در راستای مبانی فضای مجازی...
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره تحمیل توقف جنگ به دشمن صهیونی و حامیان شرورش دبیرخانه ش
یه بار با دقت متن شعام رو بخونید
میگه دشمن مجبور به پشیمانی و پذیرش شکست و توقف یک طرفه تهاجم شده
بعد هم گفته ما بدون کمترین اعتماد به سخنان دشمنان دست به ماشه آماده ی پاسخ قاطع و پشیمان کننده به هر عمل تجاوزکارانه ی دشمن هستیم
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
یه بار با دقت متن شعام رو بخونید میگه دشمن مجبور به پشیمانی و پذیرش شکست و توقف یک طرفه تهاجم شده
خداوکیلی اسمی از آتش بس بود که اینهمه دولت و وزارت خارجه رو کوبیدید⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
تو این بیانیه گفته شد
تدبیر و مجاهدت رزمندگان و امامت حکیمانه
نصرت و پیروزیای بود که دشمن را مجبور به پشیمانی و پذیرش شکست و توقف یکطرفه تهاجم خود نموده
خب متن بیانیه رو با دقت مطالعه کردید⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
حالا برید یکم به مطالعه و رعایت تقوا بپردازید....
نه عراقچی خائن بود
نه رهبری جام زهر رو نوشیدند
نه سپاه عقبنشینی کرد
بهتره بصیرتمون رو بالا ببریم
نه سرعت اطلاعرسانی و موضعگیری غلطمون رو
در این شرایط
گوش سپردن به حرفهای فلان کانالدار و توئیتزن اشتباهه
بهتره در این شرایط با مبانی رهبری آشنایی پیدا بکنیم وبصیرتمون رو تقویت کنیم که موضع اشتباه و خطرناک نگیریم...