eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.4هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
اینطوری که این جماعت میگن فردا صبح ساعت ۷:۳۹ دقیقه ایران شکست میخوره و سقوط میکنه😂
🔺ترامپ باز هم دروغ گفت 🔹وزیر خارجه قطر: آمریکا پس از حمله ایران به پایگاهش از قطر خواست واسطه برقراری آتش بس باشد 🔹در حالی که دونالد ترامپ مدعی شده بود قطر از او خواسته تا برای آتش بس میان ایران و اسرائیل تلاش کند؛ وزیر امور خارجه قطر اظهارات رئیس جمهور آمریکا را تکذیب کرد و گفت: 🔹دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پس از حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی «العدید» در اطراف دوحه با تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر تماس گرفت و گفت‌وگو کرد. 🔹این واشنگتن بود که از قطر خواست با ایران تماس بگیرد و از میزان تمایل این کشور برای آتش‌بس مطلع شود. 🔹این اولین بار نیست که ترامپ اطلاعات غلط و دروغین منتشر می کند. او در آمریکا به دروغگویی شهرت دارد و رسانه های آمریکایی بارها به شمارش دروغ های او طی دوران مسئولیتش پرداخته اند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴 یمنی‌ها به عهد خود وفادارند محمد الفرح، عضو دفتر سیاسی انصارالله: فرودگاه اللد (بن‌گوریون) همچنان تحت ممنوعیت پروازی تحمیل‌شده از سوی یمن قرار دارد و صهیونیست‌ها بارها و بارها صدای آژیر خطر را خواهند شنید تا زمانی که تجاوز و محاصره غزه متوقف شود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی به کوبنده و دردناک و سنگین بودن حملات موشکی تلافی جویانه ایران به اهداف رژیم اشغالگر تنها مدت اندکی پیش از آتش بس تحمیل شده به دشمن آمریکایی صهیونیستی اذعان کرد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺بعضی ها میگویند چرا ایران وقتی ترامپ تقاضای آتش بس کرد، فوری آن را پذیرفت؟! 🔹چه کسی گفته ایران بلافاصله بعد از درخواست ترامپ آتش بس را پذیرفته است؟ الان چند روز است که نتانیاهو و دولتش عاجزانه به دنبال آتش بس بودند و ایران آن را نمیپذیرفت؛ این ماجرا به قبل از حمله آمریکا به تاسیسات هسته ای فردو برمیگردد؛ نتانیاهو از ترامپ خواسته بود اسرائیل توان ادامه جنگ را ندارد؛ یا آمریکا به نفع ما وارد جنگ شود، یا شرایط آتش بس را فراهم کند. ترامپ چندین بار از طریق کشورهای عربی این خواسته را به ایران منتقل کرد ولی ایران آن را نمیپدیرفت. 🔹ترامپ حتی جرات ورود مستقیم به جنگ تمام عیار با ایران را نداشت و به یک بمب اندازی محدود بسنده کرد. بمب اندازی بر تاسیساتی که قبل از آن تخلیه شده بود و این تخلیه آن هم ۴۸ ساعت قبل از حمله خود سوالاتی جدی در ذهن ایجاد میکند؛ آیا ترامپ چند روز قبل از حمله به ایران خبر داده بود؟ لطفا درباره این فکر کنید! 🔹ایران که میدانست آمریکا به فردو حمله خواهد کرد آنجا را تخلیه کرده بود؛ حالا این تخلیه قبل از ۴۸ ساعت فوق الذکر انجام شده، یا واقعا در همان زمان انجام شده خود مسئله دیگری است! با این وجود ایران باز حمله به خاک خود را بر نمی تابد و بلافاصله پایگاه سرفرماندهی ایالات متحده در قطر را زیر ضرب میبرد! جالب آنکه ابرقُلدُر دنیا فردای بمباران العُدید بجای اینکه ژست تهاجمی بگیرد، انگار نه انگار که پایگاه آمریکای مثلا ابرقدرت موشک باران شده، از طریق امیر قطر به ایران پیام میدهد که حالا که زدید دیگر بیایید آتش بس کنید! 🔹ما درک میکنیم که آمریکا به هر دری میزند که اسرائیل را نجات دهد، اما چرا بعضی ها فکر میکنند که ایران از روی ناچاری آتش بس را پذیرفته است؛ مگر نه این است که وقتی متجاوز از روی استیصال، آن هم نه یک بار درخواست آتش بس میدهد معنایش به زبان ساده "غلط کردم" است؟ مگر نه این است که ایران از ابتدا گفته بود هروقت دست از تجاوز بردارند ما هم تنبیه او را متوقف میکنیم؟! 🔹چرا بعضیها نمیخواهند بپدیرند ما بیش از آنچه آنها آسیب زده اند آنها را بیچاره و بی پناه کرده ایم؟ آیا معیار دوستان تصاویری است که سانسور میشود؟ یا آمار کشته هایی که نشر داده نمیشود؟ اساسا مرکز استراتژیکی در سرزمین های اشغالی وجود دارد که نابود نشده باشد؟ اصلا میدانید نابودی مرکز تحقیقات سری و هسته ای وایزرمن یعنی چه؟ میدانید انهدام مرکز ‌بیولوژیکی اسرائیل چه معنی دارد؟ میدانید توقف پالایشگاه حیفا، انهدام تاسیساتی آبی و برقی رژیم و قتل صدها نخبه نظامی و علمی صهیونیست یعنی چه؟ میدانید خالی شدن قفسه فروشگاه ها، دعوا در پناهگاه ها برای یک متر جا یعنی چه؟ میدانید کوچ دسته جمعی به قبرس و خروج هزاران نفر از گذرگاه مصر یعنی چه؟ کدامیک از این اتفاقات در ایران رخ داد؟ 🔹آیا میدانستید خسارت ۱۲ روز جنگ با ایران بیش از ۲ برابر هزینه دو سال جنگ با غزه و لبنان هزینه روی دست اسرائیل گذاشته است؟ میدانستید بازگشت این همه شهرک نشین به زندگی عادی و ساخت و ساز بناهای فرو ریخته فارغ از هزینه های هنگفتش چقدر زمان میبرد؟ آیا میدانستید ۱۲ روز جنگ چه بلایی بر سر صهیونیست ها آورده است؟ میدانستید برای شلیک یک موشک به خاک ایران پدرشان در آمده است؟ ایران موشک ها را از تونل ها بیرون میکشید و با فشار یک دکمه بر سر اسرائیل میکوبید، اما آنها باید روزانه صدها هواپیما را تعمیر، نگهداری و آماده میکردند، صدها خلبانی که هر روز باید ۱۴۰۰ کیلومتر را هوایی طی میکردند و در آسمان سوختگیری مینمودند، جانشان در خطر بود، هواپیماهای چندین میلیون دلاری که ساقط میشد و تکنولوژی اش بدست ایران می افتاد! آیا به اینها هم فکر کرده اید؟ چه کسی مستاصل بود؟ ایران...!؟ کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
اکانت توییتری معروف صهیونیست‌ها نوشت ▪️تنها در یک حمله ایران ۲۹ اسرائیلی به قتل رسیده‌اند، صدها میلیارد شِکِل خسارت مستقیم و غیرمستقیم بخاطر حملات ایران به بار آمده، ایران با ۴۵۰ کیلوگرم اورانیوم غنی‌شده، هزاران موشک بالستیک و یک برنامه هسته‌ای که احیا و نوسازی خواهد شد، همچنان در قدرت است. ▪️اما دولتِ احمق نتانیاهو، این مسائل را به عنوان یک رویداد بسیار موفق به شما معرفی خواهد کرد کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔻 یک نکته هم در رابطه با آتش بس بگم تا بخشی از ناراحتی و نگرانی تون رو برطرف کنه 👈 برنامه قطعی رژیم صهیونی و امریکا این بود که در قالب یک عملیات ادراکی پیچیده ( در سطح سازمانهای بین المللی، سران کشورهای حامی ایران، افکارعمومی حامی ایران و مردم ایران ) ایران رو مقصر ادامه جنگ معرفی کنن و خودشون رو طالب صلح و آتش بس اگه اجازه پیدا میکردند این برنامه رو پیاده سازی کنن مشکلات متعددی رو هم در سطح بین الملل و هم در بین افکارعمومی خودمان برایمان ایجاد میکنن و رسیدن به اهدافمون رو در هاله ای از ابهام میبرند پذیرش توقف جنگ (بدون هیچ تضمین و تعهدی) عملا پازل دشمن رو خنثی کردیم. حالا هم با هوشیاری کامل و بی اعتمادی مطلق به دشمن در عالیترین سطح آمادگی هستیم. کافیه رژیم صهیونی دست از پا خطا کنه تا مجددا با شدت بیشتری به جنگ برگردیم. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❌️واشنگتن پست: اعلام آتش بس به خاطر شکست پروژه ی براندازی در ایران بود 🔻 طبق گزارش واشنگتن پست موساد در روز اول حمله با مسئولان ارشد نظامی و سیاسی تماس گرفته شده و به فارسی آنها را تهدید کرده بودند که از نظام اعلام جدایی کنند در غیر اینصورت بهمراه خانواده ترور می شوند که بعد از ده روز تاکنون حتی یک نفر ریزش نکرده و همین موضوع اکنون باعث توافق آتش بس شده است چرا که پروژه ی براندازی را به شکست کشانده! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: مردم در کنار رهبری پیروزی را جشن می‌گیرند کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔺به قدرت ایران از این زاویه بنگرید! 🔹ایران آنقدر قدرتمند است که توانست بدون درخواست کمک از کشورهای دوست، بدون بستن تنگه هرمز، بدون هدف قرار دادن پالایشگاه های کشورهای همسایه، بدون آنکه در محاکم بین المللی متجاوز لقب بگیرد، و بدون اینکه افکار عمومی دنیا را از دست بدهد متجاوز اعظم آمریکا را خفّت داده، نیروی نیابتی اش اسرائیل را سر جای خود بنشاند و بازدارندگی خود را تقویت کند. 🔹این بازدارندگی و نمایش بی نظیر قدرت را شاید مردم عادی درک نکنند، اما استراتژیست های عالم خوب میدانند چیست و ایران چه کار بزرگی کرده است؛ ایران از امروز آن ایران سابق نیست؛ یک قدرت پذیرفته شده در ناخودآگاه ملت ها و دولت های جهان است؛ تجربیات بدست آمده از این جنگ نیز بسیار ارزشمند است و در آینده نتیجه اش را مردم شاهد خواهند بود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 رئیس هلال احمر: جنایات صهیونیست‌ها را به صلیب سرخ جهانی اعلام کردیم 🔹۴ امدادگر هلال احمر در چند روز گذشته به شهادت رسیدند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔹انصارالله یمن پیروزی ایران را تبریک گفت 🔸سخنگوی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که پیروزی جمهوری اسلامی ایران در جنگ ۱۲ روزه، به همه ملت‌های مسلمان نشان داد که می‌توان در برابر دشمن ایستاد و تسلیم آن نشد. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯