eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
سی ان ان: به گفته دو منبع آگاه، مقامات آمریکایی معتقدند که ایران همچنین تأسیسات هسته‌ای مخفی دارد که در این حمله هدف قرار نگرفتند و همچنان فعال هستند کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🎦 حضور سردار قاآنی در تجمع امروز مردم تهران بعد از عملیات بشارت فتح #ایران #وعده_صادق #انتقام_ملی
روز اول خبر رسید که سردار قاآنی در وضعیت وخیم در بیمارستان بهمن بستری است. این تصویر و حضور سردار نشان میدهد در این جنگ فوق پیچیده چقدر جنگ روانی در سطح بالایی جریان داشت. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴 کسانی که اطلاع نظامی ندارند، نباید دخالت کنند در کار نظامی. کسی که نمی‌فهمد یک چیزی را، تضعیف نکند روحیه سربازهای ما را که با تمام قدرت، دارند جانفشانی می‌کنند. شما کنار نشسته‌اید و می‌گویید خوب است این جوری بکنند! آدمی که کنار گود نشسته، خیلی حرفها می‌تواند بزند. 🔻امام خمینی (ره)؛ 14 آبان 1359 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🎦 حضور سردار قاآنی در تجمع امروز مردم تهران بعد از عملیات بشارت فتح #ایران #وعده_صادق #انتقام_ملی
🔴حضور معنادار سردار قاآنی در میان مردمی که جشن پیروزی گرفتند. در حالیکه گروهی آیه یأس میخوانند و از صلح تحمیلی می نالند که ما را از پشت خیمه معاویه برگرداندند!!! سردار قاآنی با لباس شخصی با مردم جشن پیروزی گرفتند!! کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
شمار شهدای ورزشکار درپی حملات رژیم صهیونیستی به ۴۲ تن رسید 🔹️درپی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم ایران، تاکنون ۴۲ تن از ورزشکاران کشور از رشته‌های مختلف ورزشی به شهادت رسیده‌اند. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سلام و عرض ادب
نبودم استراحت کردیدآ😅
آقا این چه‌ وضعشه
چرا متخصصین مجازی بیخیال نمیشن⁉️
چرا خیال میکنند بهتر‌ و بیشتر از فرماندهان و نیروهای نظامی میفهمند⁉️⁉️⁉️
چرا خیال میکنند خودشون دلسوز و دل‌نگران امنیت هستند ولی نیروهای نظامی بیخیال‌اند⁉️⁉️⁉️
چرا خیال میکنند الان نیروهای نظامی پا شدند رفتند خونه‌هاشون خوابیدند که هی میگن ای واااای دشمن داره حمله میکنه هیچکی هم نیست مقابله کنه😐😐😐