چرا خیال میکنند خودشون دلسوز و دلنگران امنیت هستند
ولی نیروهای نظامی بیخیالاند⁉️⁉️⁉️
چرا خیال میکنند الان نیروهای نظامی پا شدند رفتند خونههاشون خوابیدند که هی میگن
ای واااای دشمن داره حمله میکنه
هیچکی هم نیست مقابله کنه😐😐😐
یعنی الان شما تو مجازی متوجه شدی دارند ریزپرنده عملیاتی میکنند
ولی بچهایی که جونشون رو گرفتند کف دستشون و شبانه روز پشت پدافند دارند مقابله کنند
حواسشون به هیچی نیست⁉️⁉️⁉️⁉️
خداوکیلی بچهای نظامی شهید شدند یا اونایی که از زیر پتو توییت و خبر کار میکنند⁉️⁉️⁉️⁉️
یبارکی بگید رهبری همه فرماندهان ونیروهای نظامی رو بفرستند برن خونههاشون
بروبچ دلاورنمای مجازی برن میدنُ بگیرند دستشون
اگه دلاورنماهای مجازی دو هفته است از امنیت سر در میارن و همگی کارشناس و نخبه جنگی شدند
بچهای نظامی عمر و جونشون رو تواین راه صرف کردند
حتی اگه آتشبس کامل و البته واقعی اعمال بشه
باز هم نیروهای نظامی در آمادهباش صد در صدی هستند
چرا⁉️⁉️
چون میدونند به دشمنان خبیث اعتمادی نیست
بچهای نظامی جونشونُ گرفتند کف دستشون و دارند از امنیت ملت دفاع میکنند
اونوقت یه عده کانالدار مغرض
گوشیشونُ گرفتند کف دستشون و هی میگن
واویلا
پدافند تبریز فعال شد
پدافند اصفهان و اهواز فعال شد
پدافند کوههای زاگرس فعال شد
ولی کسی صدایی ازش در نمیاد😐😐😐
اصلا باید به ستاد کل درخواست بزنیم و بگیم از این به بعد اتاق جنگ رو توی مجازی برگزار کنه😐
جنابان کانالدار نشستند خونههاشون چای و قهوه مینوشند
ولی بچهای غیور نظامی رفتند تو دل خطر که از امنیت من و شما حفاظت بکنند
الان خانوم و بچهای نیروهای نظامی تو استرس به سر میبرند که امنیت من و شما تامین و تضمین بشه
بالاغیرتا این انصاف نیست که همچین چرندیاتی بهشون بگیم