eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.3هزار عکس
33.3هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
در ضمن این نکته رو‌ هم یادآور بشم که وظیفه من و‌ شما این نیست که بدونیم رهبر کجا هستند چیکار میکنند چرا این کارُ انجام دادند چرا اون کارُ انجام ندادند ما در جایگاهی نیستیم که بخوایم برای امام جامعه تعیین تکلیف کنیم و و «چرا»های زیادی راه بندازیم
حالا جوابِ سئوال بعدی که میگه‌ آیا عراقچی خودسرانه تصمیم به آتش بس گرفته همانطور که رهبری این چند وقت فرمودند تصمیات مهم و‌ کلان در مجامع بالادستی اتخاذ و‌ توسط وزارت خارجه اجرا میشه
عراقچی تصمیم به آتش‌بس نگرفت بلکه میدان توقف موقت حملات رو‌ به دشمنان تحمیل کرد و دشمن هم به طور یکطرفه آتش‌بس اعمال و اجرا کرد
در جواب سئوالی که میگه موضع و‌ عملکرد دولت و‌ شخص پزشکیان چطور ارزیابی میشه ؟ باید عرض کنم که ما بر حسب انصافِ انقلابی و‌ عدالتِ اسلامی همیشه و‌ همه وقت هم از مواضع بد و‌ضعیف این دولت و‌ دولت‌ قبلی انتقاد کردیم و هم اینکه از مواضع درست و‌ خوبشون دفاع و‌ البته قدردانی کردیم نه تکفیر نه تطهیر
حقیر در بحث اقتصادی به عملکرد دولت پزشکیان نقد داشته و‌ دارم چرا که در این عرصه به شدت ضعیف عمل کرده و‌ در بلندمدت عواقب زیان‌بار این انفعال دولت بیش از پیش نمایان میشه
ولی در بحث سیاست خارجه الحق و‌الانصاف دولت و وزارت خارجه علی‌الخصوص شخص دکتر عراقچی شبیه به شهید عزیزم حسین امیرعبیدالهیان عمل کرد نه با اون کیفیت ولی در همان سطح
در بحث عملیات وعده صادق ۱ دیپلماسی شهید امیرعبدالهیان عالی‌ و‌ مقتدرانه عمل کرد در عملیات وعده صادق ۲ و ۳ دکتر عراقچی هم مرد و‌‌ مردانه پای امنیت ملی ایستاد«یادمون باشه تقوا و انصاف رو رعایت کنیم»
در این مدتی که دشمنان به خاک ما تعرض کردند دکتر عراقچی مثل شهید امیرعبدالهیان عمل و‌ در همین مدت ۴ سفر سیاسی پر خطر انجام داد
در جوابِ سئوالی که گفته شده چرا پزشکیان از مذاکره مجدد با آمریکا دم زده باید عرض کنم که دولت کارِ دولت دیپلماسی است و‌ باید از موضع دیپلماتیک وارد بشه که پزشکیان و‌ عراقچی متناسب با اوضاع دیپلماسی عمل کنند و‌ همین هم‌ شد ویتکاف گفت میخوایم در رابطه با هسته‌ای ایران مذاکره کنیم عراقچی هم پاسخ داد و‌ کفت باشه ولی بگمااا ما دیگه تاسیسات هسته‌ای نداریم قبول نداری برو‌ از ترامپ بپرس خب این هوشمندی محسوب میشه نه خیانت
در جواب سئوالی که گفته شده آیا پزشکیان خائن است یا نه باید عرض بکنم که ما باید با توجه به انصاف انقلابی و عدالت اسلامی موضع بگیریم نه بر حسب سلیقه سیاسی_انتخاباتی همانطور که بالاتر عرض کردم انتقاد و‌ ایراداتی به عملکرد و‌ شخص پزشکیان وارده ولی ایشون خائنِ به وطن نیست ولی خب طی این مدت ثابت شد که ایشون در عرصه سیاسی دارای نواقصی هستند و‌ گاهاً نسنجیده صحبت میکنند ولی خب در کل مواضع ایشون در بحث سیاست خوبه
خدا خیر بده به عوامل پشت صحنه یه لیوان آب دادند دستم ولی بهشون گفتم‌ من صحبت نکردم تشنه‌ام‌ نیست دارم تایپ میکنم انگشتام خسته شده بیا ماساژشون بده دیدم‌ خیلی بدجور و‌ نافرم نگام کرد و‌ عرصه رو‌ خالی کرد نمیدونم ملت چشونه😅