🌑 امروز، آغاز ماه محرم است…
و روز حضرت مسلم بن عقیل، فرستاده وفادار و تنها ماندهی حسین علیهالسلام.
💔 روزی برای درنگ… بر تنهایی ، وفاداری و شناخت بهموقع وظیفه.
گاهی حتی اگر صدایی نمانده ، باید چراغ درون را روشن نگه داشت...
این روز، فرصتیست برای پاکسازی دل و بازنگری در وفاداریهامان...
#ایران
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#امام_حسین
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 وزیر کشور در عیادت از مجروحان پلیس تهاجم دشمن صهیونی: دشمن کل جامعه ایران را هدف گرفت که با اتحاد مردم توطئهاش نقش بر آب شد
#ایران
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#امام_حسین
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
اعتراف صهیونیستهای بازگشته از غزه: عمداً به مردم گرسنهای که در صف غذا بودند شلیک میکردیم
🔻روزنامه هاآرتص با انتشار مصاحبه نظامیانی که از غزه برگشتهاند، از کشتار صدها فلسطینی در مراکز توزیع غذا پرده برداشته است:
🔹افسران ارتش میگویند به آنها دستور داده شده حتی زمانی که هیچ تهدیدی وجود ندارد، با مسلسل سنگین، نارنجک و خمپاره به مردم در مراکز توزیع غذا شلیک کنند.
🔹یکی از سربازان ذخیره میگوید: «غزه یک دنیای موازی است که در آن مرگ انسانها هیچ معنایی ندارد. مردمی که در حال جمعآوری غذا هستند، با آتش مستقیم توپخانه، تانک، تکتیرانداز و پهپاد هدف قرار داده میشوند. چرا به جایی رسیدهایم با توپخانه به بچهای که تلاش میکند یک کیسه برنج بگیرد، شلیک کنیم؟»
🔹یکی دیگر از سربازان بیان میدارد: «اینجا میدان کشتار است؛ اما ارتش اجازه نمیدهد خارج از غزه کسی بتواند تصاویر مراکز توزیع غذا را ببیند.»
🔹️افسر دیگری میگوید: «مردمی که کشته میشدند حتی به ما نزدیک هم نبودند و خطری برای ما ایجاد نمیکردند. دائماً به ما گفته میشد که در غزه هیچ غیرنظامیای وجود ندارد و ظاهراً این پیام در نیروها جا افتاده بود.»
#ایران
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#امام_حسین
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حاج رمضان؛ کابوس تا ابد زندهٔ رژیم صهیونیستی
#ایران
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#امام_حسین
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
43.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افول تاریخی اسرائیل و له شدن این رژیم زیر ضربات ایران
سرهنگ لری ویلکرسون، افسر بازنشسته ارتش آمریکا:
🔹در اسرائیل، حدود ۳۵ تا۴۰ درصد مردم از نتانیاهو متنفرند و معتقدند او فاسد است و این اقدامات را صرفا برای حفظ قدرت انجام میدهد.
🔹واقعیت این است که اسرائیل هرگز از سال ۱۹۴۸ تا الان تا این حد کوبیده نشده بود.
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
♦️عراقچی: ایران آتشبس را نپذیرفت اما توقف عملیات را اعلام کرد
وزیر امور خارجه:
🔹سیاست مصوب این بود که اگر دشمن بدون پیششرط حملات خود را متوقف کند، جمهوری اسلامی ایران نیز واکنشهای خود را پایان میدهد.
🔹دلیل این سیاست روشن است؛ زیرا طرف مقابل آغازگر تهاجم بود و ایران صرفاً از خود دفاع میکرد. بنابراین با توقف حملات دشمن، موضوع دفاع نیز منتفی میشود.
🔹در مسیر بازگشت به تهران، پیام طرف مقابل مبنی بر توقف حملات از ساعت ۴ صبح به وقت تهران دریافت شد و هماهنگیهای لازم با مراجع ذیربط انجام گرفت.
🔹نهایتاً به طرف مقابل اعلام شد که ایران آتشبس را نمیپذیرد، اما در صورت توقف حملات رژیم صهیونیستی، ایران نیز عملیات خود را ادامه نخواهد داد.
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
👆👆👆👆👆
خوب دقت شود ، فیلم دیشب عراقچی را هم ببینید
👌 این #مصوبه نظام بود که اگر طرف مقابل متوقف کند ما هم توقف می کنیم
👆👆👆 خب، حالا یکی بیاد بگه اینطور موارد در کجا تصویب میشه؟؟؟؟
احسنت، در شورای عالی امنیت ملی
حالا یکی بیاد بگه مصوبات شعام بدون امضای رهبری اجرا میشه؟؟؟
احسنت ،خیر !!!!
پس عراقچی سر خود آن توئیت را نزد
❌ واقعا یک عده فکر کردند اینطور موارد کلان نظام ، آن هم در امر جنگ که مستقیم زیر نظر رهبری هست، دولت خودش خودسرانه یه تصمیمی گرفته ⁉️⁉️⁉️⁉️
واقعا مشکل برخی ها این هست که هنوز #ساختار نظام و مراتب اداری را خوب نمی شناسند .
❌ تنها هنر یک عده فقط تخریب و زدن هست ، فقط میخواهند تخریب کنند ، مهم نیست رئیسی باشد یا پزشکیان، امیرعبداللهیان باشد یا عراقچی ،
تیغ آنها فقط تیز شده برای تخریب مسئولان ‼️
یادشان رفت جماعت تخریبگر که محسن رضایی صریحا گفت پزشکیان تمام قد پای نیروهای مسلح ایستاده؟؟؟
دیروز بیانیه #سپاه را ندیدند که به طور #ویژه از رییس جمهور و دولت دفاع کردند ⁉️
مگر این موارد شروع و خاتمه جنگ یا توقف جنگ و.... دست دولت هست⁉️⁉️⁉️
عقل خودتان را دست جماعتی ندهید که تا دیروز به کنایه میگفتند کدام پیروزی !!!!
اما بعد تبریک و صحبتهای رهبری ،خاموش شدند و تفاسیر عجیب و غریب میکنند.
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
ما در بحث اقتصادی به سیاست دولت پزشکیان به شدت انتقاد داریم و میدونیم که در بلند مدت تبعات سنگینی به بار میاره
ولی چیزی که عیان گشت و ثابت شد
اینه که
دولت پزشکیان در عرصه دیپلماسی و سیاست با میدان همراه و همسو بوده
نه تکفیر
نه تطهیر
فقط کافیه بر حسب انصاف و عدالت قضاوت کنیم
نه کمتر
نه بیشتر
عراقچی میتونست در این شرایط خطرناک مثل یه عده بشینه تو خونهاش
ولی مرد و مردانه پای کشور و ملت ایستاد و در همین دو هفتهی پر خطر
جونش رو کف دست گرفت و ۴ سفر مهم سیاسی_امنیتی انجام داد
دقیقا مثل شهید امیرعبدالهیان
شهید امیرعبدالهیان یک مکتب در وزارتخارجه راه انداخت و حالا عراقچی داره طبق اون مکتب عمل میکنه