♦️عراقچی: ایران آتشبس را نپذیرفت اما توقف عملیات را اعلام کرد
وزیر امور خارجه:
🔹سیاست مصوب این بود که اگر دشمن بدون پیششرط حملات خود را متوقف کند، جمهوری اسلامی ایران نیز واکنشهای خود را پایان میدهد.
🔹دلیل این سیاست روشن است؛ زیرا طرف مقابل آغازگر تهاجم بود و ایران صرفاً از خود دفاع میکرد. بنابراین با توقف حملات دشمن، موضوع دفاع نیز منتفی میشود.
🔹در مسیر بازگشت به تهران، پیام طرف مقابل مبنی بر توقف حملات از ساعت ۴ صبح به وقت تهران دریافت شد و هماهنگیهای لازم با مراجع ذیربط انجام گرفت.
🔹نهایتاً به طرف مقابل اعلام شد که ایران آتشبس را نمیپذیرد، اما در صورت توقف حملات رژیم صهیونیستی، ایران نیز عملیات خود را ادامه نخواهد داد.
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
👆👆👆👆👆
خوب دقت شود ، فیلم دیشب عراقچی را هم ببینید
👌 این #مصوبه نظام بود که اگر طرف مقابل متوقف کند ما هم توقف می کنیم
👆👆👆 خب، حالا یکی بیاد بگه اینطور موارد در کجا تصویب میشه؟؟؟؟
احسنت، در شورای عالی امنیت ملی
حالا یکی بیاد بگه مصوبات شعام بدون امضای رهبری اجرا میشه؟؟؟
احسنت ،خیر !!!!
پس عراقچی سر خود آن توئیت را نزد
❌ واقعا یک عده فکر کردند اینطور موارد کلان نظام ، آن هم در امر جنگ که مستقیم زیر نظر رهبری هست، دولت خودش خودسرانه یه تصمیمی گرفته ⁉️⁉️⁉️⁉️
واقعا مشکل برخی ها این هست که هنوز #ساختار نظام و مراتب اداری را خوب نمی شناسند .
❌ تنها هنر یک عده فقط تخریب و زدن هست ، فقط میخواهند تخریب کنند ، مهم نیست رئیسی باشد یا پزشکیان، امیرعبداللهیان باشد یا عراقچی ،
تیغ آنها فقط تیز شده برای تخریب مسئولان ‼️
یادشان رفت جماعت تخریبگر که محسن رضایی صریحا گفت پزشکیان تمام قد پای نیروهای مسلح ایستاده؟؟؟
دیروز بیانیه #سپاه را ندیدند که به طور #ویژه از رییس جمهور و دولت دفاع کردند ⁉️
مگر این موارد شروع و خاتمه جنگ یا توقف جنگ و.... دست دولت هست⁉️⁉️⁉️
عقل خودتان را دست جماعتی ندهید که تا دیروز به کنایه میگفتند کدام پیروزی !!!!
اما بعد تبریک و صحبتهای رهبری ،خاموش شدند و تفاسیر عجیب و غریب میکنند.
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#جانم_فدای_ایران
#مرگ_بر_آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
ما در بحث اقتصادی به سیاست دولت پزشکیان به شدت انتقاد داریم و میدونیم که در بلند مدت تبعات سنگینی به بار میاره
ولی چیزی که عیان گشت و ثابت شد
اینه که
دولت پزشکیان در عرصه دیپلماسی و سیاست با میدان همراه و همسو بوده
نه تکفیر
نه تطهیر
فقط کافیه بر حسب انصاف و عدالت قضاوت کنیم
نه کمتر
نه بیشتر
عراقچی میتونست در این شرایط خطرناک مثل یه عده بشینه تو خونهاش
ولی مرد و مردانه پای کشور و ملت ایستاد و در همین دو هفتهی پر خطر
جونش رو کف دست گرفت و ۴ سفر مهم سیاسی_امنیتی انجام داد
دقیقا مثل شهید امیرعبدالهیان
شهید امیرعبدالهیان یک مکتب در وزارتخارجه راه انداخت و حالا عراقچی داره طبق اون مکتب عمل میکنه
در حال حاضر عراقچی رو با توجه به عملکرد مثبتی که انجام داد قضاوت کنیم
اگه فردا روزی خطا و خیانتی مرتکب شد
اونوقت شمشیرُ از رو میبندیم
حقیر در این مدت
به دکتر عراقچی به عنوان «نماینده ویژه رهبری »در مذاکرات نگاه کردم نه وزیر امور خارجه دولت آقای پزشکیان
رهبری میدونند چه کسی رو نماینده ویژه قرار بدن...
از طرفی
پروتکل امنیتی_اطلاعاتی در این رابطه داره انجام میشه
شما به تصمیمات حکیمانه امام خامنهای اعتماد کنید
نه به چرندیات یه عده کانالدار مغرض و نفهم...
رهبری در دولت روحانی
برای مذاکرات شروط ۱۱ گانه اعمال کردند
ولی خب روحانی و ظریف پایبند نبودند و امنیت ملی رو به خطر انداختند و اطلاعات مربوط به تاسیسات و دانمشندان هستهای رو تقدیم دشمنان کردند
ولی حالا دکتر عراقچی نماینده ویژه امام خامنهای شده والحق تا اینجای کار خوب عمل کرده
عراقچی دیشب گفت تاسیسات هستهای ما آسیب دید
خب واقعیته دیگه
آسیب دید
ولی طبق ادعای دشمنان
نابود نشد
ما نباید منکر آسیی رسیدن به تاسیسات بشیم
چون بحث غرامت مطرح است
درسته که دشمن غرامت نداده و نمیده
ولی خب همین مسئله دست مارو بازتر میکنه که بتونیم سر فرصت و در موعد مقرر به طرف مقابل ضربه بزنیم
هر چی باشه
دوران بزن در رو تمام شده...