eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
ما در بحث اقتصادی به سیاست دولت پزشکیان به شدت انتقاد داریم و‌ میدونیم که در بلند مدت تبعات سنگینی به بار میاره ولی چیزی که عیان گشت و‌ ثابت شد اینه که دولت پزشکیان در عرصه دیپلماسی و سیاست با میدان همراه و‌ همسو بوده
نه تکفیر نه تطهیر فقط کافیه بر حسب انصاف و‌ عدالت قضاوت کنیم نه کمتر نه بیشتر
عراقچی میتونست در این شرایط خطرناک مثل یه عده بشینه تو خونه‌اش ولی مرد و مردانه پای کشور و‌ ملت ایستاد و در همین دو هفته‌ی پر خطر جونش رو‌ کف دست گرفت و ۴ سفر مهم سیاسی_امنیتی انجام داد دقیقا مثل شهید امیرعبدالهیان
شهید امیرعبدالهیان یک مکتب در وزارت‌خارجه راه انداخت و‌ حالا عراقچی داره طبق اون مکتب عمل میکنه
در حال حاضر عراقچی رو با توجه به عملکرد مثبتی که انجام داد قضاوت کنیم اگه فردا روزی خطا و‌ خیانتی مرتکب شد اونوقت شمشیرُ از رو‌ میبندیم
حقیر در این مدت به دکتر عراقچی به عنوان «نماینده ویژه رهبری »در مذاکرات نگاه کردم نه وزیر امور خارجه دولت آقای پزشکیان
رهبری میدونند چه کسی رو نماینده ویژه قرار بدن... از طرفی پروتکل امنیتی_اطلاعاتی در این رابطه داره انجام‌ میشه
شما به تصمیمات حکیمانه امام خامنه‌ای اعتماد کنید نه به چرندیات یه عده کانال‌دار مغرض و‌ نفهم...
رهبری در دولت روحانی برای مذاکرات شروط ۱۱ گانه اعمال کردند ولی خب روحانی و ظریف پایبند نبودند و‌ امنیت ملی رو‌ به خطر انداختند و‌ اطلاعات مربوط به تاسیسات و دانمشندان هسته‌ای رو تقدیم دشمنان کردند ولی حالا دکتر عراقچی نماینده ویژه امام خامنه‌ای شده و‌الحق تا اینجای کار خوب‌ عمل کرده
عراقچی دیشب گفت تاسیسات هسته‌ای ما آسیب دید خب واقعیته دیگه آسیب دید ولی طبق ادعای دشمنان نابود نشد ما نباید منکر آسیی رسیدن به تاسیسات بشیم چون بحث غرامت مطرح است درسته که دشمن غرامت نداده و‌ نمیده ولی خب همین مسئله دست مارو بازتر میکنه که بتونیم سر فرصت و‌ در موعد مقرر به طرف مقابل ضربه بزنیم هر چی‌ باشه دوران بزن در رو‌ تمام شده...
بچها ببینید اینی که هی میگن پزشکیان گفت مذاکره میکنیم عراقچی چی گفت چی نگفت کار دشمنه چون میخوان بین دولت و‌ ملت نفاق بندازه نفاق هم که دیگه خودتون میدونید چه عواقبی داره پس مواظب باشید که پازل شوم دشمنان رو‌ تکمیل نکنید
وقتی‌ سپاه بیانیه میده و‌ از دولت و وزارت‌خارجه تشکر ویژه میکنه یعنی دیگه به چرندیات یه عده کانال‌دار توجه نکنید...