شهید امیرعبدالهیان یک مکتب در وزارتخارجه راه انداخت و حالا عراقچی داره طبق اون مکتب عمل میکنه
در حال حاضر عراقچی رو با توجه به عملکرد مثبتی که انجام داد قضاوت کنیم
اگه فردا روزی خطا و خیانتی مرتکب شد
اونوقت شمشیرُ از رو میبندیم
حقیر در این مدت
به دکتر عراقچی به عنوان «نماینده ویژه رهبری »در مذاکرات نگاه کردم نه وزیر امور خارجه دولت آقای پزشکیان
رهبری میدونند چه کسی رو نماینده ویژه قرار بدن...
از طرفی
پروتکل امنیتی_اطلاعاتی در این رابطه داره انجام میشه
شما به تصمیمات حکیمانه امام خامنهای اعتماد کنید
نه به چرندیات یه عده کانالدار مغرض و نفهم...
رهبری در دولت روحانی
برای مذاکرات شروط ۱۱ گانه اعمال کردند
ولی خب روحانی و ظریف پایبند نبودند و امنیت ملی رو به خطر انداختند و اطلاعات مربوط به تاسیسات و دانمشندان هستهای رو تقدیم دشمنان کردند
ولی حالا دکتر عراقچی نماینده ویژه امام خامنهای شده والحق تا اینجای کار خوب عمل کرده
عراقچی دیشب گفت تاسیسات هستهای ما آسیب دید
خب واقعیته دیگه
آسیب دید
ولی طبق ادعای دشمنان
نابود نشد
ما نباید منکر آسیی رسیدن به تاسیسات بشیم
چون بحث غرامت مطرح است
درسته که دشمن غرامت نداده و نمیده
ولی خب همین مسئله دست مارو بازتر میکنه که بتونیم سر فرصت و در موعد مقرر به طرف مقابل ضربه بزنیم
هر چی باشه
دوران بزن در رو تمام شده...
بچها ببینید اینی که هی میگن پزشکیان گفت مذاکره میکنیم
عراقچی چی گفت
چی نگفت
کار دشمنه
چون میخوان بین دولت و ملت نفاق بندازه
نفاق هم که دیگه خودتون میدونید چه عواقبی داره
پس مواظب باشید که پازل شوم دشمنان رو تکمیل نکنید
وقتی سپاه بیانیه میده و از دولت و وزارتخارجه تشکر ویژه میکنه
یعنی دیگه به چرندیات یه عده کانالدار توجه نکنید...
قطعا به دولت ایراد وارده
ولی خب در این برهه حساس خوب عمل کرده و الان ما به اتحاد و همبستگی نیاز داریم نه نفاق و دو دستگی
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹جمع سینهزنها خدا خیرتون بده
#ایران
#وعده_صادق
#انتقام_ملی
#امام_حسین
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯