🔴برخی از مخاطبین پرسیدند و گفتند
👇👇👇
1⃣چرا اسرائیل رو نابود نکردیم⁉️⁉️
2⃣ چرا آتشبس رو قبول کردیم که دشمن بره خودشُ تجهیز و تقویت بکنه
برگرده⁉️⁉️
3⃣ آیا ما اورانیوم غنیشده رو به مکانی خارج از منتقل میکنیم⁉️⁉️
4⃣ آیا امکان داره حملات مجددا شروع بشه⁉️⁉️
🔴در جواب سئوال اول باید عرض بکنم که
در رابطه با این حمله
امام خامنهای نفرمودند ما رژیمصهیونی رو نابود میکنیم
بلکه فرمودند
مجازات خواهند شد«که الحمدلله مجازات شدند»
بله امام خامنهای سال ۹۴ فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده رو نخواهد دید و این یکی دو سال هم فرمودند که
ما گفتیم اسرائیل ۲۵ سال آینده رو نمیبینه
ولی ظاهرا خودشون عجله دارند...
ولی خب بحث کلی سر سرزمینهای اشغالی نیست
بحث سر یک جبهه باطل است که در قالب رژیمصهیونی ظاهر شده که پشت این رژیم جعلی دهها کشور اروپایی و غربی پنهان شدند
رژیم منحوس اسرائیل بر سران غرب و اروپا سلطه داره و سران غرب و اروپا رو مجبور به پیروی و حمایت از خودش میکنه
چرا⁉️⁉️
چون میخوان #نظم_جدید_جهانی رو رقم بزنند و بر کل دنیا حاکم بشن
و قبل از اینکه بر کل دنیا حاکم بشن
میخوان بر غرب آسیا حاکم بشن
که به همین دلیل هست که دارند با کشورهای عربی زد و بند میکنند که روابط کشورهای حوزه خلیجفارس با اسرائیل عادیسازی بشه و در نهایت این کشورها مقابل ایران بایستند
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔰درایت امام خامنهای و اقدامات سپاه مقتدرمون همیشه و همه جا باعث شکست سناریوها و طرحهای چندین ساله
رژیم صهیونیِ منحوس هر وقت اومد یه حرکتی بزنه که به اهدافش برسه درایت حکیم فرزانه
امام خامنهای و اقدامات سپاه سناریوهای رژیمصهیونی رو بر هم زد
اسرائیل و آمریکا به هر دری میزنند که کشورهای عربی
«عادی سازی روابط با اسراییل » رو رسما اجرا کنند
ولی سر بزنگاه درایت امام خامنهای مانع شد و میشه
رژیم صهیونی میخواد ولی نمیتونه که کشورهای عربی رو با خودش متحد بکنه
به این دلیل که
امام خامنهای از #بیانیه_گام_دوم_انقلاب
و
#تمدن_نوین_اسلامی
رونمایی کردند
که در این دو طرح
از ایرانِ قوی سخن به میان اومد
و حالا هم باید ایران قوی در عمل به کشورهای منطقهای و فرامنطقهای اثبات بشه
امام خامنهای حکیمانه و مقتدرانه و راهبردی عمل میکنند
ولی چیزی که فعالان مجازی و عوام انتظار دارند اینه که جوزده و حساب نشده عمل کنیم
فقط میگن بزنیم
تمام بشه بره
ببخشید مگه بازی کامیپوتریه
فعالان و دلالان مجازی برای ملت تشریح میکنند و میگن
نباید با عربستان کنار بیائیم
باید بزنیم تو دهن امارات وقطر و اردن و...
ببین بابا جان
در این نبرد منتهی به آخرالزمان
بحث سر تجهیزات نیست که اگه بود
اسرائیل و متحدان و حامیانش
یک شبه فلسطین رو شخم میزنند و حماس و قسام و کتائب و ... رو نابود میکردند
با اینکه کل ناتو به رژیم تجهیزات و تسلیحات میده ولی قریب به دو سال است که نتونسته به اهدافش برسه
بحث سر درایت و هوشمندی است
و همین درایت و هوشمندی امام خامنهای بیش از ۴ دهه است که ایران رو از یک کشور ضعیف به یک ابرقدرت بدل کرده
تا جایی که میزنه تو دهن ابرقدرتها