دشمن حمله رو شروع کرد و قرار شد جواب بدیم
که جواب دادیم و دشمنان رو مجازات کردیم
ما توقف حملات رو به دشمنان تحمیل کردیم
این نکته رو عرض کنم که
دشمن دست خالی و
یکه و تنها نیومد که حالا بخواد با این آتشبس
بره خودش رو تجهیز بکنه برگرده
دشمن دست پر اومد و میخواست یک جنگ ترکیبی رو رقم بزنه
دشمن میخواست با حملات نظامی
سران قوا رو بزنه و به قول معروف کشور در اوج بیمدیریتی
دچار هرج و مرج بشه
بعدش اغتشاش و جنگ شهری رو رقم بزنه که منجر به تغییر نظام بشه
دشمن خیال کرد که طی ۴ روز میتونه ما رو شکست بده
ولی دید از این خبرا نیست
بله
چون نفوذ بود
پدافند ما روز اول هک شد«عوامل انسانی و سایبری»
و ضربات زیادی رو متحمل شدیم
دشمن هم سرمست شده بود و خیال میکرد داره پیروز میشه
ولی بچه های پدافند در یک شاهکار
پدافندرو
از هک خارج و فعال کردند
پدافندی ما در ۲۰ ساعت اول کمی ضعیف شد
ولی بعد از اون هم پدافند تقویت شد وهم اینکه آفندی ما عالیتر از عالی عمل کرد
دشمنانی که برای ۴ روز برنامهریزی کرده بودند
سر ۱۲ روز شکست رو در قالب آتشبس پذیرفتند
خیال نکنید این نبرد تمام شده
نه
نبرد همچنان ادامه داره
ریزپرندهها و پهپادهای دشمن هنوز هم دارند عملیاتی میشن
ولی خطرناکتر از این ریزپرندهها و پهپادها
توان دشمن در راستای ایجاد نفاق هست که داره اجرا میشه
اینی که هر ساعت از شبانه روز
یک متن و مطلبی منتشر میشه و به سران دولتی هجمه وارد میکنه
سناریوی دشمنه
چون میخوان با
تقابل ملت با دولت
جامعه رو دچار تنش بکنه
و قسمت بعدی پازل این جنگ ترکیبی
افغانهراسی است
چرا⁉️⁉️
بله
خیلی از نفوذیها و تبعه افغان بودند
ولی مابقی داخلی بودند
ما با کشور و ملت افغانستان
دوست و برادریم
ولی دشمن میخواد به این بهانه
روابط سیاسی_اقتصادی ما با افغانستان رو بر هم بزنه
از اینور میاد میگه
اتباع افغان خرابکاری کردند
وقتی هم که برخورد کردیم
میخواد به اونوریا بگه
عههه
دیدید کشور ایران مردم شما رو بیرون کرد...!؟
پس شما هم مرزهاتون رو ببندید که مبادله اقتصادی انجام نشه
قطع به یقین با اتباع افغان که خرابکاری کردند ، برخورد قاطع خواهد شد
ولی دشمن میخواد جو رو متشنج بکنه که ملت مقابل دولت قرار بگیرند
دشمن یک شبه برای حمله به ما تصمیم نگرفت و وارد عمل نشد
بلکه از چند سال پیش این سناریو رو طراحی کرده بود
که در نهایت با شکست مواجه شد