بله
چون نفوذ بود
پدافند ما روز اول هک شد«عوامل انسانی و سایبری»
و ضربات زیادی رو متحمل شدیم
دشمن هم سرمست شده بود و خیال میکرد داره پیروز میشه
ولی بچه های پدافند در یک شاهکار
پدافندرو
از هک خارج و فعال کردند
پدافندی ما در ۲۰ ساعت اول کمی ضعیف شد
ولی بعد از اون هم پدافند تقویت شد وهم اینکه آفندی ما عالیتر از عالی عمل کرد
دشمنانی که برای ۴ روز برنامهریزی کرده بودند
سر ۱۲ روز شکست رو در قالب آتشبس پذیرفتند
خیال نکنید این نبرد تمام شده
نه
نبرد همچنان ادامه داره
ریزپرندهها و پهپادهای دشمن هنوز هم دارند عملیاتی میشن
ولی خطرناکتر از این ریزپرندهها و پهپادها
توان دشمن در راستای ایجاد نفاق هست که داره اجرا میشه
اینی که هر ساعت از شبانه روز
یک متن و مطلبی منتشر میشه و به سران دولتی هجمه وارد میکنه
سناریوی دشمنه
چون میخوان با
تقابل ملت با دولت
جامعه رو دچار تنش بکنه
و قسمت بعدی پازل این جنگ ترکیبی
افغانهراسی است
چرا⁉️⁉️
بله
خیلی از نفوذیها و تبعه افغان بودند
ولی مابقی داخلی بودند
ما با کشور و ملت افغانستان
دوست و برادریم
ولی دشمن میخواد به این بهانه
روابط سیاسی_اقتصادی ما با افغانستان رو بر هم بزنه
از اینور میاد میگه
اتباع افغان خرابکاری کردند
وقتی هم که برخورد کردیم
میخواد به اونوریا بگه
عههه
دیدید کشور ایران مردم شما رو بیرون کرد...!؟
پس شما هم مرزهاتون رو ببندید که مبادله اقتصادی انجام نشه
قطع به یقین با اتباع افغان که خرابکاری کردند ، برخورد قاطع خواهد شد
ولی دشمن میخواد جو رو متشنج بکنه که ملت مقابل دولت قرار بگیرند
دشمن یک شبه برای حمله به ما تصمیم نگرفت و وارد عمل نشد
بلکه از چند سال پیش این سناریو رو طراحی کرده بود
که در نهایت با شکست مواجه شد
ناتو هر چه در توان داشت در اختیار رژیمصهیونی قرار داذ
ولی با #شکستِ_تحمیلی روبرو شد😅
وقتی ابلهانه تصمیم به حمله میگیرند
خب معلومه که با #شکستِ_تحمیلی روبرو میشن
در ضمن
دشمن از تمام توان و تجهیزات فوقپیشرفتهاش بهره برد
ولی ما از تجهیزات دهه۸۰ استفاده کردیم
این یعنی چنته ما حسابی پره
دشمن رفته که خودش رو تقویت و تجهیز بکنه.
خب مگه ما بیکار نشستیم⁉️⁉️⁉️
دشمن با هر توانی که بیاد
به همان اندازه ضربه میخوره و خفهخون میگیره
خیالتون راحت
سربازان جان بر کف سیدعلی
دست بر ماشه منتظرند...