دشمن رفته که خودش رو تقویت و تجهیز بکنه.
خب مگه ما بیکار نشستیم⁉️⁉️⁉️
دشمن با هر توانی که بیاد
به همان اندازه ضربه میخوره و خفهخون میگیره
خیالتون راحت
سربازان جان بر کف سیدعلی
دست بر ماشه منتظرند...
فکر کنم وقتشه بریم سراغ
جوابِ سئوال سوم
ما نه علم هستهای رو وارد کردیم
و نه اورانیوم غنی شده رو خارج میکنیم
در مکان امن نگهداری میکنیم
مثل اون زمانی که تاسیسات هستهای بتن ریزی شدند
ولی غنای ما از ۲۰ درصد به ۶۰ درصد رسید😎
اینبار هم اگه بخوان بیشتر از این خریت به خرج بدن از غنای بالاتر و بیشتری رونمایی میکنیم😎
و اما جوابِ سئوال چهارم
بله
امکان داره دشمن در قالب متفاوتتر و پیچیدهتری حمله بکنه
که خب ما هم آمادگی داریم
حالا یه عده نگن اگه ما آماده بودیم پس چرا اینهمه خسارت دیدیم
ببین باباجان
دشمن برنامه داشت که طی ۴ روز ما رو ساقط بکنه
و همین آمادگی ما بود که باعث شد دشمن به #شکستِ_تحمیلی تن بده😅
درسته
ضربه خوردیم
ولی ضربات سنگین و خارج از حد تصور به دشمن وارد و مجازاتش کردیم 😎
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
انرژی لازمم😅
میخواستم بخورم
ولی دیدم با این چیزا انرژی نمیگیرم
رفتم مداحی گوش دادم...
زمینه دوم|کربلایی مصطفی مروانی1_18311253243.mp3
زمان:
حجم:
10.6M
تو خونهات برا حسین روضه بگیر😭
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
خیال کردم خوابیدی
ولی دیدم پشت صحنه فعال بودی
احسنت دلاور زهوار در رفته😅
داری بچه نسبتا خوبی میشی
یعنی حداقل از اون رفیق بنجلم بهتری
ظهر زنگ زدم بهش
تلفنش زنگ خورد
گفت من برم جواب بدم
میام
ولی هنوز نیومد
لعنت من و خدایگان آمون بر او باد