هنوز هم جای دختر سه ساله،
رو شونه علمدار هاست ..
چقد غم داره این عکس
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
گفتم با چشم تر😭 مستی اسم بابامو نبر... خب! اینو گفتی چیشد؟ تا اینو گفتم شد حملهور سیلی خوردم جای
امشب روضهخون یه تیکه خیلی قشنگی گفت
گفت
ای ماهِ نشسته در دامنِ ستاره😭
امشب خونه شهدای امنیت حسابی شلوغ شده
نه اینکه برن به دختر سه سالهها زخمِ زبون بزنند
رفتند که دلداری بدن
بجای سیلی
دست نوازش رو سر و صورت بچه یتیما بکشند😭😭😭
اصلا خوشبحال دخترای شهدا
امشب بیبی رقیه میره و دلداریشون میده😭😭
امشب بیبی فاطمهی زهرا دست نوازش رو سرشون میکشه😭😭
بچها
روضهخون امشب به رسم هر ساله این بیت رو تکرار کرد
گر دخترکی پیش پدر ناز کند...
امشب شب خانوم رقیه است با التماس از خانوم سه ساله بخوایم که پیش ارباب واسطه بشن
واسطه بشن ماها تو این موجهای فتنه
بصیر بشیم
ایمانمونُ تقویت کنیم
سلام و عرض ادب
وقتتون بخیر و نیکی انشاالله
عزاداریهاتون قبول باشه
انشاالله برات کربلاتون به دست خانوم سه ساله امضأ بشه
برخی از بزرگواران سئوال کردند
که چرا ما پایگاههای آمریکا در منطقه رو هدف حمله قرار دادیم
یعنی نمیتونستیم مستقیما به خاک آمریکا حمله کنیم⁉️⁉️⁉️⁉️