امشب خونه شهدای امنیت حسابی شلوغ شده
نه اینکه برن به دختر سه سالهها زخمِ زبون بزنند
رفتند که دلداری بدن
بجای سیلی
دست نوازش رو سر و صورت بچه یتیما بکشند😭😭😭
اصلا خوشبحال دخترای شهدا
امشب بیبی رقیه میره و دلداریشون میده😭😭
امشب بیبی فاطمهی زهرا دست نوازش رو سرشون میکشه😭😭
بچها
روضهخون امشب به رسم هر ساله این بیت رو تکرار کرد
گر دخترکی پیش پدر ناز کند...
امشب شب خانوم رقیه است با التماس از خانوم سه ساله بخوایم که پیش ارباب واسطه بشن
واسطه بشن ماها تو این موجهای فتنه
بصیر بشیم
ایمانمونُ تقویت کنیم
سلام و عرض ادب
وقتتون بخیر و نیکی انشاالله
عزاداریهاتون قبول باشه
انشاالله برات کربلاتون به دست خانوم سه ساله امضأ بشه
برخی از بزرگواران سئوال کردند
که چرا ما پایگاههای آمریکا در منطقه رو هدف حمله قرار دادیم
یعنی نمیتونستیم مستقیما به خاک آمریکا حمله کنیم⁉️⁉️⁉️⁉️
در رابطه با پرتاب ماهواره نور
رسانههای داخلی و خارجی به اهمیت این ماهواره پرداختند
ولی فرمانده کل قوا یک هشدار به دشمنان گوشزد کردند و فرمودند
اهمیت ماهوارهبر از ماهواره بیشتر است😎
ماهوارهبری که تا ۳۲۰۰۰ کیلومتر برد داره😎
یعنی خط قرمزی برای ما وجود نداره و هر کجا رو که اراده کنیم میزنیم
حالا چه اروپا باشه
چه غرب😎
ولی در این حملات
به پایگاههای آمریکا در منطقه حمله کردیم
میدونید چرا⁉️⁉️⁉️
چون اولا
آمریکا از این نقطه به ما حمله کرد
دوما
میخواستیم به کشورهای همسایه گوشزد کنیم که غلط اضافی نکنند