بچها
روضهخون امشب به رسم هر ساله این بیت رو تکرار کرد
گر دخترکی پیش پدر ناز کند...
امشب شب خانوم رقیه است با التماس از خانوم سه ساله بخوایم که پیش ارباب واسطه بشن
واسطه بشن ماها تو این موجهای فتنه
بصیر بشیم
ایمانمونُ تقویت کنیم
سلام و عرض ادب
وقتتون بخیر و نیکی انشاالله
عزاداریهاتون قبول باشه
انشاالله برات کربلاتون به دست خانوم سه ساله امضأ بشه
برخی از بزرگواران سئوال کردند
که چرا ما پایگاههای آمریکا در منطقه رو هدف حمله قرار دادیم
یعنی نمیتونستیم مستقیما به خاک آمریکا حمله کنیم⁉️⁉️⁉️⁉️
در رابطه با پرتاب ماهواره نور
رسانههای داخلی و خارجی به اهمیت این ماهواره پرداختند
ولی فرمانده کل قوا یک هشدار به دشمنان گوشزد کردند و فرمودند
اهمیت ماهوارهبر از ماهواره بیشتر است😎
ماهوارهبری که تا ۳۲۰۰۰ کیلومتر برد داره😎
یعنی خط قرمزی برای ما وجود نداره و هر کجا رو که اراده کنیم میزنیم
حالا چه اروپا باشه
چه غرب😎
ولی در این حملات
به پایگاههای آمریکا در منطقه حمله کردیم
میدونید چرا⁉️⁉️⁉️
چون اولا
آمریکا از این نقطه به ما حمله کرد
دوما
میخواستیم به کشورهای همسایه گوشزد کنیم که غلط اضافی نکنند
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
اولین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی ▪️شناور شهید مهدوی از خط استوا عبورکرد 🔹ناو اقیانوسپ
مگه نمیگن ناو آمریکا وارد خلیجفارس شد⁉️⁉️
خب حالا خبر دارید ناو اقیانوسپیمای سپاه چه قابلیتهایی داره و کجاها در سیر و سفر است⁉️😎
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔻 یک نکته بگم و عبور کنم بعضیا میگن مگه ما در آمریکای جنوبی چه قدرتی داریم؟!! چیزی از شهرهای موشکی
خبر دارید که پایگاه سیار نظامی داریم⁉️⁉️
اونم بیخ گوش دریای کارائیب
که هشداری است برای دریای آمریکا
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
دریاست نبی و گوهرش فاطمه است مولاست علی و همسرش فاطمه است با آنکه حسین است پناه دو جهان او خود به پن
از سوپرمارکت مگاصیص«پایگاه نظامی» اطلاعی دارید⁉️⁉️😎
ما تهاجم نداریم
ولی تدافع داریم و دشمن در هر سطحی که بخواد حمله کنه
سپاه مقتدرمون در همان سطح جواب میده و مجازاتشون میکنه
پس دیگه نگران این چیزا نباشید