اصلا دیگه کسی موند که بهش نگفته باشند خائن_نفوذی_بزدل
مونده⁉️⁉️⁉️
زمان شهادت رو من و شما تعیین میکنیم⁉️⁉️
من و شما تعیین میکنیم کی شهید بشه
که نشه⁉️⁉️
بچها
مواظب باشیم
دشمن تقوای من و شما نشان گرفته...
تقوا که نشانه بره
دیگه خبری از قدرت تبیین نیست
خبری از انصاف و عدالت نیست
مواظب باش باباجان
یه بحث دیگه که تمومی نداره اینه که میگن
ما نباید آتشبسُ قبول میکردیم😐
آتشبس⁉️
دشمن حمله کرد و قرار شد ما مجازاتش کنیم و مجازاتش کردیم
رهبری هم از پیروزی سخن فرمودند
دیگه چی از این بالاتر و معتبرتر که امام جامعه تبریک بگن⁉️⁉️
میگن ای بابا
آقا از دولت اسمی نیاورد
پس مشخص میشه دولت خیانت کرد😐
باباجان
حمید فداتون بشه
آیا اگه خیانتی شده بود
رهبری تبریک میگفتند⁉️⁉️⁉️
این حمله
مگه در بعد دیپلماسی بود که رهبری بخوان مستقیما از دولت اسمی ببرند⁉️⁉️⁉️
رهبری از نیروهای مسلح تشکر کردند
درسته⁉️⁉️
خب سپاه هم از دولت برای همراهی از بعد دیپلماسی تشکر کرد
حالا سپاه تحت فرمان کیه⁉️⁉️⁉️⁉️
بچها
نذارید دشمن
ذهن شما روبه بازی بگیره
نذارید فریبتون بده
نذازید ذهنتون رو مسموم و بدبین کنه
دشمن اینطوری ذهن تو رو مسموم میکنه که خیال کنی
آتسبس خیانت بود
بابا جان
وقتی دشمن حمله کرد
کی گفت دشمنُ مجازات میکنیم⁉️⁉️
فرمانده کل قوا یا کانالداران مجازی⁉️⁉️⁉️⁉️
نیروهای تحت امر مستقیم فرمانده کل قوا
به دشمان حمله و مجازاتشون کردند یا اون کانالداران پر مدعای کاسب هیچی ندون⁉️⁉️⁉️