eitaa logo
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
4.6هزار دنبال‌کننده
42.5هزار عکس
33.4هزار ویدیو
38 فایل
🔆 هدف واضح و روشن است ✅ میخواهیم با جهاد تبیین امید را به جامعه تزریق و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم ...                 @Keynoo ✅ گروه سیاسی عماریون(مختص بانوان) https://eitaa.com/joinchat/3092382450C2d7052bf99 تبادل و تبلیغ @NaebeMola313
مشاهده در ایتا
دانلود
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☘در حسرت یه آغوش اینجوری از آقا کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
داستان همیشگی منابع مطلع «بی وطن اینترنشنال»! ✖️روی فریب مخاطب حساب ویژه ای باز کردن... کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
❌تصاویر ماهواره ای از تخریب گسترده موسسه وایزمن منتشر شد. تخمین زده میشود حداقل 8 موشک به این نقطه اصابت کرده است. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌انفجار مرموز یک خودرو در واشنگتن 🔹 به‌نوشته روزنامه دیلی میل، یک ون مشکی مرسدس بنز در خیابان ۲۳ جنوبی واشنگتن دی سی منفجر شد و ستون ضخیم دود سیاه ناشی از این انفجار از چندین کیلومتر دورتر قابل مشاهده بود. کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
سنگ قبر خانوادگی💔 کانال خبری-تحلیلی نحن عمار ╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮ @Keynoo ╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
بچه که بودم«کلاس سوم ابتدایی» طبق روال هر روز ننه‌ام کله سحر بیدارم کرد گفت پاشو نماز بخوون زمستون بود هوا تاریک و سرد بود پاشدم برم اون ته حیاط زیر درخت توت وضو بگیرم و بیام نماز بخوونم دیدم ای واویلا بخوام برم تا اونجا ته حیاط جن منو میخوره که😅 با خودم گفتم بیخیال همینجا تو‌ اتاق وضو‌ میگیرم خلاصه یه وضوی ناقصی گرفتم اومدم که نماز بخوونم باز با خودم گفتم وقتی نماز بخوونم جن منو میخوره😅 این بار هم بیخیال نماز شدم اون از وضوی ناقصم اینم از نمازی که نخووندم سریع رفتم که بخوابم دیدم ننه‌ام گفت نخوابیا پاشو برو طویله رو جارو بزن
اومدم که طویله رو جارو بزنم گفتم باور کن این گاو گاو ما نیست این جنه😅
ولی اینجا دیگه نمیتونستم در برم مجبور بودم جارو‌ بزنم جارو زدم و‌ با گریه التماس میکردم و‌ به جنِ خیالی میگفتم تو رو خدا منو‌ نخور
جارو زدم رفتم تو‌ باغ یه مقدار پیازچه چیدم اوردم صبحونه ننه‌امُ آماده کردم بهش دادم رفتم مدرسه از اونجایی که طبق معمول خسته بودم هیچی از درس متوجه نشدم تایم که تمام شد اومدم خونه دوباره کار و‌ بار از وقت نمازم گذشته بود خسته بودم حوصله نداشتم نماز بخوونم
خلاصه گفتم الان دیگه همه بیدارن جن منو‌ نمیخوره رفتم تو‌ اتاق پشتی که نماز بخوونم دیدم خواهرم اونجا خوابه خیالم راحت شد گفتم دیگه منو نمیخوره خلاصه شروع کردم به نماز خووندن کلا ۱ دقیقه طول نکشید که نماز ظهر و‌ عصرمُ خووندم همین که اومدم از اتاق بزنم بیرون خواهرم صدام زد گفت نمازتو از اول بخووون😐😐 دوباره نماز خووندم ولی اینبار عجیب چسبید
میدونید چرا چسبید ⁉️ چون اون روز یه سجده رفتم و گفتم خدایا ممنون که خواهرم بیدار بود و جن منو نخورد...