کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
🔴فتنهی بنزینی بیشتر جنبه ی امنیتی داشت تا جنبه ی اقتصادی ❌سناریو بنزینی قریب به ۴ سال"۳ سال و ۷ م
در رابطه با فتنه بنزینی
دشمن برای استعفای مسئولین
سناریوسازی کرد
الان هم در رابطه با این حملات اخیر
باز هم همان سناریو رو به شکل تهدید اجرا کرد و به مسئولین گفت از کشور فرار کنید
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
چرا دشمن مسئولین رو تهدید به ترور کرد⁉️⁉️⁉️
چون میدونه در عرصه نظامی
حریف ایران نمیشه
یه همین دلیل میخواد براندازی کنه«زهی خیال باطل»
امام خامنهای
مثل من و شما
احساسی و تکبعدی به افراد و قضایا نگاه نمیکنند
بلکه عمیق و راهبردی عمل میکنند
امام خامنهای اگه میخواستند طبق سبک و سلیقه مجازیها عمل کنند
باید همه مسئولین دولتی و مجلسی از گذشته تا حالا رو بزنند کنار و از مریخ
مسئول و مشاوره و نماینده ویژه بیارند
مسئولین ما
معصوم نیستند و هر کدوم یکسری ایرادات دارند و البته خطاهایی انجام دادند
ولی امام خامنهای حرهای سیاسی رو در کنار سایر یاران زیر عبای ولایت گرفتند تا از ظرفیت هاشون به بهترین شکل ممکن در راستای اهداف نظام اسلامی استفاده بشه.
امام خامنهای کاری کردند که امثال شمخانی به خاری در چشم دشمنان تبدیل بشه و در دور زدن تحریما نقش ایفا کنه
امام خامنهای با درایت و هوشمندی کاری کردند که
لاریجانی امید دشمنان رو ناامید کنه
امام خامنهای
دکتر عراقچی رو نماینده ویژه قرار دادند
تا در بعد دیپلماسی بزنه تو دهن دشمنان یاوهگوی خیالپرداز...
ماها گفتیم قالیباف نفوذیه
ولی امام خامنهای ایشون رو نماینده ویژه کردند تا پیغامهای محرمانهای رو به پوتین و حزبالله و نبیهبری برسونند
ماها گفتیم عراقچی نفوذیه
ولی در همین مدت ۴ سفر دیپلماسی خطرناک و مهم انجام داد که باعث شد دشمنان عصبی یشن و دست به ترور عراقچی بزنند