امام خامنهای
دکتر عراقچی رو نماینده ویژه قرار دادند
تا در بعد دیپلماسی بزنه تو دهن دشمنان یاوهگوی خیالپرداز...
ماها گفتیم قالیباف نفوذیه
ولی امام خامنهای ایشون رو نماینده ویژه کردند تا پیغامهای محرمانهای رو به پوتین و حزبالله و نبیهبری برسونند
ماها گفتیم عراقچی نفوذیه
ولی در همین مدت ۴ سفر دیپلماسی خطرناک و مهم انجام داد که باعث شد دشمنان عصبی یشن و دست به ترور عراقچی بزنند
وقتی که داشتیم میگفتیم سردار حاجیزاده بزدله
آقا به ایشون دستور داده بودند که مقدمات اجرای عملیات وعده صادق ۳ رو انجام بدن
وقتی که داشتیم میگفتیم سرلشکر باقری خائنه
ایشون داشتند از مرزها سرکشی میکردند
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
میدونید چرا همه مسئولین نظامی و دولتی رو خائن میدونیم⁉️⁉️
چون چشم و گوشمون به چرندیات یه عده کانالداره
کانالدارهایی که سیاست و راهبرد حالیشون نیست
قطعا رهبری به برخی از مسئولین دولتی و مجلسی «قبلی و فعلی»
نقد دارند
ولی هیچوقت
هیچکدوم رو از دایره انقلابیگری طرد نکردند
دشمن داره تلاش میکنه که به من و شما القا کنند تمام مسئولین دولتی خائن و مسئولین نظامی بزدل هستند
چرا⁉️⁉️
چون میدونه با ایجاد نفاق
زودتر و راحتتر به اهدافش میرسه
مسئولین رو بر حسب انصاف و عدالت نقد کنیم
ولی کسی رو تخریب نکنیم
بهش برچسب نزنیم
طبق فرموده امام جامعه
کمک کنیم که دولت موفق بشه
چرا که موفقیت دولت
موفقیت همه ماست
من و شما شاید نتونیم کمک خاصی انجام بدیم
ولی میتونیم که از جلس و قوه قضائیه حمایت کنیم
همین