ترامپ داشت واقواق میکرد و میگفت
ما صلحطلبایم
ما سودای جنگ نداریم
این ایرانه که جنگطلبه
مثلا بحث مذاکره رو راه انداخت که ما رو فریب بده⁉️
باشه قبول
امام خامنهای هم اجازه صادر فرمودند
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
الان یه عده میگن رهبری خودشون فرمودند که حرف من را از زبان خودم بشنوید نه از زبان دیگران پس سرلشکر
سرلشکر باقری تائید کردند که مذاکره غیرمستقیم با تایید رهبری بود
کانال خبری-تحلیلی نَحنُ عمار
نذارید یک عده مغرض با تحلیلهای آبکی ذهن مردم رو منحرف کنند و از ایران و رهبری یک چهرهی ❌ ضدمذاکره
ما که میدونستیم
امریکای امروز
همان آمریکای بدعهد دیروز است
پس رو حرفش حساب باز نکردیم
امام خامنهای میدونستند که مذاکره به نتیجهی مطلوبی نمیرسه
ولی باید مذاکره میکردیم
که بتونیم افکار عمومی در سطح داخلی و بینالمللی رو اقناع و ثابت کنیم که
آمریکا جنگطلب است
نه ما
و الحمدلله همین هم شد
اسراییل و آمریکا واقعا میخواستند ما رو فریب بدن
ولی نتونستند
چرا⁉️⁉️⁉️
چون ایران سد محکمی به اسم
درایت ولایتفقیه داشت و تمام سناریوها رو خنثی کرد
اینکه سپاه قدرت نظامی بسیار بالایی داره
جای انکاری وجود نداره
ولی بحث اصلی سر درایت و هوشمندی امام ماست
ما ۲۸ سردار عالیرتبه سپاه_ارتش و فراجا رو از دست دادیم
که
۲۶ نفر از سرداران پر افتخار سپاه بودند
یکی از ارتش و یکی هم از فراجا
دشمن خیال کرد با زدنِ سرداران سپاه
دست سیدعلی خالی شد
ولی اقای ما در کمتر از ۱۲ ساعت نیروی جایگزین منصوب کردند
آقا با شهادت سرداران سپاه ناراحت شدند
ولی آقای مقتدر ما
کمر خم نکردند که دشمن غلط اضافی بکنه
سیدعلی ما
حسینی است که یک لشکر علیاکبر داره
سلامی شهید بشه
یه سلامی دیگه میاد
حاجیزاده شهید بشه
یه حاجیزاده دیگه میاد