ما ۲۸ سردار عالیرتبه سپاه_ارتش و فراجا رو از دست دادیم
که
۲۶ نفر از سرداران پر افتخار سپاه بودند
یکی از ارتش و یکی هم از فراجا
دشمن خیال کرد با زدنِ سرداران سپاه
دست سیدعلی خالی شد
ولی اقای ما در کمتر از ۱۲ ساعت نیروی جایگزین منصوب کردند
آقا با شهادت سرداران سپاه ناراحت شدند
ولی آقای مقتدر ما
کمر خم نکردند که دشمن غلط اضافی بکنه
سیدعلی ما
حسینی است که یک لشکر علیاکبر داره
سلامی شهید بشه
یه سلامی دیگه میاد
حاجیزاده شهید بشه
یه حاجیزاده دیگه میاد
بچها
انقلاب اسلامی ما
قائم به شخص نیستا
انقلاب اسلامی ما قائم به اراده و لطف الهی است
انقلاب اسلامی ما قائم به نگاه ویژه امام زمان
نگاه پر مهر مادرمان فاطمهی اطهر
و
قائم به درایت ولیفقیه است
تکیهگاهی که طی این ۴ دهه
انقلاب اسلامی رو از هر توطئه و فتنهای در امان داشته
اگه بنا بود قوت و قدرت ما قائم به اشخاص باشه
که مثل بقیه قافیه رو میباختیم
ما شهدای زیادی رو تقدیم انقلاب اسلامی کردیم و همین خونها باعث شد درخت انقلاب اسلامی تنومندتر و پربارتر بشه
به فرموده امام خامنهای
این شهادتها
این خونهای بر زمین ریخته
نهضت شما را سست نمیکند
بلکه استوارتر میکنه
پس دیگه حق نداریم بگیم
حاجیزاده
سلامی
باقری
شادمانی
رشید و ... شهید شدند
آقا تنها شده
کشور ضعیف شده
اگه قرار بود ما به اشخاص و تجهیزات قائم باشیم
که میشدیم یکی مثل اسرائیل که نتونه از پس یه گروه چریکی مثل حماس بربیاد
فقدان حاج قاسم
شهید سلامی
شهید باقری
شهید حاجیزاده
شهید رشید
شهید شادمانی
شهید ایزدی
و... واقعا برای ما سخته
ولی آخر خط نیست
چون انقلاب اسلامی ما قائم به ولایت فقیه است
قائمی که هزاران حاج قاسم و سلامی
باقری وشادمانی
رشید و ایزدی در کنار خودش داره
دشمن سرداران پرافتخار سپاه مقتدر ما رو شهید کرد
برخی از مکانها رو نابود کرد
ولی
نتونست انقلاب اسلامی روساقط کنه
چون اینجا ایراااانه و صاحبی به قدرتمندی ولایتفقیه داره
این کانال و اون کانال مدام میگن
فردا جنگ میشه
از یه کارشناسی شنیدم هفته دیگه جنگ میشه و ملت رو میترسونند
آقاجان
ما ۴۷ ساله که درگیر انواع جنگایم
ولی آیا ساقط شدیم⁉️⁉️
سر خم کردیم⁉️⁉️
کمرمون شکست⁉️⁉️⁉️
دست گدایی به سمت ناکسان دراز کردیم⁉️⁉️
نههه
چرا⁉️⁉️
چون ما آقااا رو داریم