چون آمریکا در منطقه حضور یافت که از اسرائیل حمایت و حفاظت بکنه و این حمایت و حفاظت از طریق ترساندن حکام کشورهای عربی محقق میشد
آقا میخواد آمریکا رو با زور
از منطقه بیرون کنه که
اسراییل محافظ نداشته باشه
بحث طولانی شد⁉️
خسته شدید⁉️⁉️
خب خداقوت
جهاد تبیین همینه دیگه 😅
وقتی آمریکا رو از منطقه بندازیم بیرون
که حتما و قطعا این کارُ انجاممیدیم
حکام کشورهای عربی محبور میشن بیان زیر پرچم ما 😎
اونوقته که همین حکام بزدل کشورهای عربی مجبور میشن به غزه غذا و تجهیزات ارسال کنند
راهبردی عمل کردن یعنی باید صبر و تخصص به خرج بدی
نه اینکه مثل آمریکا و اسرائیل ابلهانه عمل کنی و بعدش دست از پا درازتر برگردی
اسراییل ابلهانه به غزه حمله کرد و حالا داره در باتلاق خودساخته دست و پا میزنه
قطع به یقین
درایت امام خامنهای باعث میشه
آمریکا به افول برسه
و
وقتی که آمریکا به سمت افول رفت
اسرائیل نیز ضعیف میشه و اونوقته که قدس اشغالی
آزاد بشه
ما سرداران زیادی رو از دست دادیم و من بعد هم همین روند ادامه داره و شهدای زیادی رو تقدیم انقلاب اسلامی خواهیم کرد
ولی این رونده برای ما شکست در پی نخواهد داشت
بلکه انتهای این خط
به پیروزی انقلاب اسلامی و
آزادی قدس اشغالی ختم خواهد شد
انشأالله...
بچها
چشم و گوشتون به دهان یه عده یاوهگو نباشه که مدام از ناامیدی و شکست حرف مفت میزنند
چشم و گوشتون به دهان مبارک نائب امام زمان باشه
همان نائب بر حقی که وعدهی افول آمریکا
نابودی اسرائیل
و آزادی قدس شریف رو دادند
همان آقای مقتدری که وعده دادند و فرمودند
ما
نزدیک قلهایم و به پیروزی نزدیک شدیم
بچها
این آقا
حرفش
حرفه ها
مبادا با این چرندیات برخی از کانالداران مغرض و تحلیلگران نادان
دلتون بلرزه ها
دلتونُ به وعدههای نائب امام زمان قرص کنید و ایمان داشته باشید
تمام وعدههای ایشون مثل همیشه
صادق میشه