اروپا به آمریکا پاسخ تعرفهای میدهد
🔹کمیسیون اروپا امروز در اقدامی متقابل پیشنهاد کرد که تعرفههای ۲۵ درصدی بر تعدادی از کالاهای آمریکایی از جمله مواد غذایی اعمال شود.
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔆 آماده رفتن هستیم؟
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔞لعنة الله علی اسرائیل
بخواب ای کودک تشنه لبم
#غزه_تحت_القصف
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
🔴نتانیاهو: توافقی با ایران خوب است که همانند توافق با لیبی باشد
🔺 این پایان سخنان من است
⭕️ تا زمانی که ایران
از
نعمت #ولایت_فقیه برخوردار است
نه تنها مثل لبیی نمیشود
بلکه روز به روز قویتر میشود...
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
عراقچی دیروز: آمريكا در خواب ببیند شبيه توافق با ليبى براى ايران تكرار شود
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا راحم الطفل الصغیر😭
#غزه_تحت_القصف
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
☑️عکسی از قبرستان بقیع که در سال ۱۲۸۶ شمسی توسط یک عکاس هندی ثبت شده است
#هشتم_شوال
#تخریب_بقیع
#بقیع
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_دل من
گرفته کاش یکم بارون بباره😭
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهاجرانی: مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا در عمان برگزار میشود
سخنگوی دولت:
🔹ایران همواره به مذاکره باورمند بوده و چنانچه طرف مقابل با زبان تکریم سخن بگوید، آماده گفتوگو هستیم. مذاکرات آتی، همانطور که وزیر امور خارجه اعلام کردند، به صورت غیرمستقیم در عمان برگزار خواهد شد.
🔹آنچه در این مذاکرات برای ما حائز اهمیت است، توجه به منافع ملی و خواستههای مهم مردم ایران است. جزئیات بیشتر در جریان مذاکرات مشخص خواهد شد و پیش از آن نمیتوان در مورد آنها صحبت کرد.
🔹ما به عنوان طرف مذاکرهکننده، با نگاهی برابر، به دنبال مذاکرهای خردمندانه هستیم که منافع ملی ما را تامین کرده و وضعیت مردم را بهبود بخشد.
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
881.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عارف: امسال شاهد ناترازی برق نخواهیم بود
🔹معاون اول رئیسجمهور: ناترازی برق آزاردهنده بود و عدم النفع فراوانی را برای صنعت ما به ارمغان آورد. امسال شاهد این رویداد نخواهیم بود.
⭕️ ظاهرا گفتههای دولتمردان با عملکرد دولت در تضاد است
- در تابستان نیز
ناترازی برق داریم که البته بیشتر از زمستان است و شاهد تعطیلی واحدهای تولیدی زیادی خواهیم بود...
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯
قطع برق کارخانههای سیمان آغاز شد
«الوندیان» دبیر انجمن صنفی صنعت سیمان:
🔹قطع برق در صنعت سیمان از ۱۶ فروردین شروع شده که با اعمال این محدودیتها تولید سیمان با اختلال روبه رو خواهد شد.
🔹در کارخانجات سیمان ۶۵ درصد دیماند برق مصرفی کارخانه در کورهها و تبدیل مواد به کلینکر استفاده میشود و باید در این کورها برق مصرفی پیوسته استفاده شود و نباید بیشتر ۴ ساعت محدودیت برقی لحاظ گردد.
🔹در ابلاغیه جدید محدودیت برق صنایع سیمان از صبح تا غروب است و این به معنی کاهش تدریجی خوراک کوره و نهایتا خاموش کردن کورههاست.
کانال خبری-تحلیلی نحن عمار
╭━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╮
@Keynoo
╰━═━⊰🍃🌸🍃⊱━═━╯