خیلی خستهام ، اما به خودم میگم : یکم دیگه
تحمل کن ، شاید فردا بهتر باشه !
یکم دیگه تلاش کن ، شاید همین تلاش آخر
راهی جدید به روت باز کنه !
یه بار دیگه به دریا بزن ، شاید همین موج تورو
به ساحل برسونه . . یه بار دیگه قدم بردار
شاید همین قدم ؛ خورشید پنهون پشت شب تاریک رو نشونت بده : )
• به هیچکس نگید رفیق
هیچ بنی بشری جز خدا رفیق شما نیست
طول میکشه تا اینو درك کنید . 🤝