فقط اونجا که ابتهاج میگه :
وقتی همه چیز خوب است ، میترسم !
ما به لنگیدن یک جای کار عادت کرده ایم .
- خانوم مبهم
-
اینجا ؟ صندوقچه ای برای خالی کردن ذهن و قلب از حرف های ته نشین شده :)
و من ؟ توده ای از افکار و احساسات قر و قاطی '
خیلی خستهام ، اما به خودم میگم : یکم دیگه
تحمل کن ، شاید فردا بهتر باشه !
یکم دیگه تلاش کن ، شاید همین تلاش آخر
راهی جدید به روت باز کنه !
یه بار دیگه به دریا بزن ، شاید همین موج تورو
به ساحل برسونه . . یه بار دیگه قدم بردار
شاید همین قدم ؛ خورشید پنهون پشت شب تاریک رو نشونت بده : )
• به هیچکس نگید رفیق
هیچ بنی بشری جز خدا رفیق شما نیست
طول میکشه تا اینو درك کنید . 🤝