eitaa logo
خیال
34.2هزار دنبال‌کننده
645 عکس
1 ویدیو
0 فایل
ما زنده ایم به سرودن از خیال تو .. .💙 ! • تکستایِ مود : @Docharat • تبلیغاتمون💌‌ https://eitaa.com/joinchat/48432620C7665069dbf • Cr :
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه می‌خوای بهش بفهمونی که از روزی که عشقش وارد دلت شد، همه‌چی تغییر کرد و بودنش شد قشنگ‌ترین اتفاق زندگی‌ت اینو براش بفرست یا بذار استوری: و از آن روز که با عشقِ تو جوشید دلم بودنت خوب‌ترین حادثه‌ی دنیا شد @Kheial
اگه یه روز خواستی بهش بفهمونی که با اون چشم‌های مست و دلبرش، دلتو قشنگ برده و هیچ‌کس مثل اون نمی‌تونه آهوی وحشیِ دلتو بگیره این بیتو براش بفرست یا بذار استوری: چه خوش صید دلم کردی، بنازم چشم مستت را که کس آهوی وحشی را، از این بهتر نمی‌گیرد @Kheial
خیلی طول کشید ولی بالاخره یاد گرفتم نه میتونم و نه قراره آدم‌ها رو تغییر بدم! ‏پس به‌جای حرص خوردن انتخاب‌هامو عوض کردم‌بقول عالیجناب صائب تبریزی : "رفتیم و کوی او به رقیبان گذاشتیم..." @Kheial
خواستم بگم عشق همه چیمونو گرفته دیدم حضرت حافظ بهترشو گفته: "به غیر از آن که بشد دین و دانش از دستم بیا بگو که ز عشقت چه طرف بربستم... " @Kheial
حضرت حافظ وقتی میخواد گله کنه انقد شیرین‌زبونی میکنه که به معشوق برنخوره اونجا که میگه: "خستگان را چو طلب باشد و قوت نبود گر تو بیداد کنی شرط مروت نبود ما جفا از تو ندیدیم و تو خود نپسندی آن چه در مذهب ارباب طریقت نبود" @Kheial
امیدوارم یه نفر مثل اوحدی بهت اعلان عشق کنه. اونجایی که گفته: "در جهان کس تویی، بگویم فاش منم آن هیچ‌کس، کس من باش..." @Kheial
این بیت نزار قبانی خیلی موده اگه بین حرف زدن و سکوت گیر کردی و می‌ترسی با حرف زدن خسته‌اش کنی و با سکوت، بی‌اهمیت جلوه کنی،اینو براش بفرست تا بفهمه که دلِ تو میان «گفتن» و «نگفتن» در تردیده، اما همیشه او مهم‌ترینِ همه است: بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم مبادا خسته شوی و بیمِ آن دارم که سکوت کنم مبادا گمان کنی دیگر برای قلبم مهم نیستی @Kheial
اگه شعری چیزی مد نظرتون هست باسبک کانال ِخیال با تیتر و نامِ شاعر(@Kheial) برای ما اینجا به آیدی زیر بنویسین حتما میزارم.👇🏼 🆔 @noblec
وقتی دلبرتون از ایناست که میره همه چیو به رفیقش میگه مثل مولانا بهش بگو : دانی که چرا راز نهان با تو نگویم طوطی صفتی طاقت اسرار نداری @Kheial
برا وقتایی که دلبر عکسش رو میده اینطوری از دلبرت تعریف کن قند تودلش آب کن : سرو را قامت خوبست و قمر را رخ زیبا   تو نه آنی و نه اینی که هم اینست و هم آنَت @Kheial
اگه حس می‌کنی دل‌ت به دلش راه نیافته و دلت پُر از دلتنگیه،اینو براش بفرست تا بدونه که حتی لحظه‌ای دوری‌اش، هزار فکر و حس را در سینه‌ات زنده می‌کنه : دل به دل راه ندارد که اگر داشت، دلت لحظه‌ای یادِ من و این همه دلتنگی بود! @Kheial