این بیت نزار قبانی خیلی موده اگه بین حرف زدن و سکوت گیر کردی و میترسی با حرف زدن خستهاش کنی و با سکوت، بیاهمیت جلوه کنی،اینو براش بفرست تا بفهمه که دلِ تو میان «گفتن» و «نگفتن» در تردیده، اما همیشه او مهمترینِ همه است:
بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم
مبادا خسته شوی
و بیمِ آن دارم که سکوت کنم
مبادا گمان کنی دیگر برای قلبم مهم نیستی
@Kheial