eitaa logo
- یک عدد خوددرگیر -
771 دنبال‌کننده
492 عکس
205 ویدیو
4 فایل
- اینجا متعلق به منه، برای نوشتنِ گوشه‌ای از حرفایی که توی سَرم پیچ‌وتاب میخورن :) خوشحال میشم باهام حرف بزنی: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_162merg&btn=یک.عدد.خوددرگیر * کپی و حمایتی؟ نه.
مشاهده در ایتا
دانلود
- هر سری که میخوام با کسی درددل کنم با خودم فکر میکنم گفتنش دردی رو ازم دوا میکنه؟ بعد به خودم جواب میدم که نه، فقط یه غم و غصه از خودت به ناراحتیای اون طرف اضافه میکنی و بعد لال میشم. به همین راحتی.
تصور اینکه تا دوساعت دیگه باید با این حجم از بی‌خوابی و سردرد و زبون روزه خودمو برسونم به مدرسه‌ای که حالم ازش به‌هم میخوره ، باعث میشه دلم بخواد همین الان بمیرم.
- گفتنِ دوستت دارم به کسی که مطمئنی قرار نیست از حسّت سواستفاده کنه و خرابش کنه، یکی از قشنگ‌ترین چیزای دنیاس(:
ای‌کاش میشد همینطور که هی به زبون میگم بیخیال ، واقعا هم همین‌قدر بیخیال بشم.
مدیر تفاح و مدیر پارازیت رو من کراشن🌹
بیشتر عُمرم سخت سعی کرده بودم تا جلوی کسانی که دوستم دارند گریه نکنم ، برای همین می‌دانستم آگوستوس دارد چه‌کار می‌کند. دندان‌هایت را به هم فشار می‌دهی ، بالا را نگاه می‌کنی و به خودت می‌گویی آن‌ها دارند می‌بینند من گریه می‌کنم یا نه. دیدن گریه‌ی تو اذیت‌شان می‌کند و تو تبدیل می‌شوی به غم و غصه‌ی زندگی‌شان و نباید فقط برایشان غم و غصه باشی برای همین نباید گریه کنی.. و همه‌ی این‌ها را وقتی که به سقف خیره شده‌ای به خودت می‌گویی و بعد با اینکه گلویت مقاومت می‌کند ، بغضت را قورت می‌دهی و به کسی که دوستت دارد نگاه می‌کنی و لبخند می‌زنی. - خطای ستارگان بخت ما جان‌گرین
یه روزی‌ام میرسه که میشینی به گذشته‌ت فکر میکنی و همش با خودت میگی واقعا اینا چی بود که من بخاطرش غصه خوردم و گریه کردم ؟
یه آهنگایی هستن که شاید متن خاصی نداشته باشن، شاید اصلا مطابق حالت هم نباشن، ولی گوش دادنشون باعث میشه یاد کسی بیفتی که الان به هر دلیلی دیگه کنارت نیست و دلتنگی به کل وجودت رخنه کنه ؛ - وَ این واقعا خیلی دردناکه . .
- یکی از بدترین حسای دنیا هم مال وقتیه که هی نگاه به پیویش میکنی و میبینی سین نمیزنه ؛ بعد آروم پیامتو براش پاک میکنی و وانمود میکنی که چیزی نیست .