یه آهنگایی هستن که شاید متن خاصی نداشته باشن، شاید اصلا مطابق حالت هم نباشن، ولی گوش دادنشون باعث میشه یاد کسی بیفتی که الان به هر دلیلی دیگه کنارت نیست و دلتنگی به کل وجودت رخنه کنه ؛
- وَ این واقعا خیلی دردناکه . .
- یکی از بدترین حسای دنیا هم مال وقتیه که هی نگاه به پیویش میکنی و میبینی سین نمیزنه ؛
بعد آروم پیامتو براش پاک میکنی و وانمود میکنی که چیزی نیست .
واقعا بعضی وقتا بُهتم میبره از اینکه من همهی تلاشمو میکنم آدما رو درک کنم
همیشه تو ذهنم با خودم در حال بحثم و دلیل بدرفتاریا و بی توجهیاشونو برا خودم توجیه میکنم ؛
ولی اونا حتا زحمتِ یک بار درک کردن منو به خودشون نمیدن=)؟
* هرچی دلتون خواست میتونین بهم بگین ،
آخه من جزو آدما نیستم و امکان نداره ناراحت بشم.
* تو نمیتونی حسّ نگرانی رو تو وجود من ازبین ببری ، فقط میتونی کمترش کنی و نذاری که زیاد نگرانت بشم
و این دقیقا همون کاریه که انجامش نمیدی !
- ایکاش مغزم دکمهی روشن خاموش داشت یا حداقل دکمهی دیلیت اطلاعات ، چون مطمئنم بالاخره یه روز از حجم فکرای جورواجوری که توش وجود داره دیوونه میشم.