eitaa logo
- یک عدد خوددرگیر -
771 دنبال‌کننده
492 عکس
205 ویدیو
4 فایل
- اینجا متعلق به منه، برای نوشتنِ گوشه‌ای از حرفایی که توی سَرم پیچ‌وتاب میخورن :) خوشحال میشم باهام حرف بزنی: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_162merg&btn=یک.عدد.خوددرگیر * کپی و حمایتی؟ نه.
مشاهده در ایتا
دانلود
عاشق این لحظه‌های آخر و پیامایی هستم که انتهای کار بچه‌ها میزارن تو تفاح :> بغضی شدم .
خطاب به خودم و هرکسی که به شنیدنش نیاز داره : - هیچ اشکالی نداره اگه گاهی وقتا خسته بشی و کم بیاری یا اگه بخوای رابطه‌تو با همه کمرنگ کنی .. همه‌ی آدما مهمن ولی نه به اندازه‌ی خودت چون هیچ‌کس موندگار نیست و تهش فقط خودت می‌مونی .
یه حمد شفا میخونین :)؟
اگه بخوام با خودم صادق باشم ، دیگه حتا آهنگا هم حالمو خوب نمی‌کنن .
* توی هر رابطه‌ای حتا رفاقت ، یه‌چیزی مهمه به اسم درکِ متقابل ؛ اگه از این مورد بی‌بهره‌اید خواهشا خودتون بکشید کنار و دیگرانو با توقعات بیجا‌تون آزار ندید .
| همون‌جایی که موقع تعطیلات می‌رفتیم خونه‌ی مامان‌بزرگ و بعدازظهرا رختخواب وسط هال پهن می‌کردن و روی اون بالش‌های قدیمی دراز می‌کشیدم و به پنجره‌های رنگی‌شون خیره می‌شدم تا خوابم ببره ، همون‌جا زندگی باید متوقف می‌شد. |
* ولی آهنگ گوش دادنم قشنگ تبدیل به یه اعتیاد مفرط شده ، اینو از اونجایی میگم که بارها خواستم کنار بزارمش و نشد :/
- با ذوق وارد کتاب‌فروشی میشم ، توی قفسه‌ها دنبال کتابای مورد علاقه‌م می‌گردم ، پیداشون می‌کنم و قیمت‌شونو می‌بینم ، از همون‌جا به نگاهِ کوتاهی بسنده می‌کنم و به آرومی از کتاب‌فروشی خارج می‌شم .. 🥲
شرح حال :
- دیگه اهمیت دادنِ بیش از حد و راضی نگه داشتنِ همه بسه یکمم برای خودت و اعصابت و احساست ارزش قائل شو /: [ از جمله صحبت‌های عقل خطاب به قلبم ]
* حسّ اون لحظه‌ای که که بعد از مدت‌های زیاد یه تیکه از آهنگی که قبلا خیلی دوسش داشتی رو می‌شنوی و خاطراتت زنده میشن :))