- یک عدد خوددرگیر -
خب دیگه واقعا تموم شد.. صلوات بفرستید😂✨ دلم میخواست اونقدری پول داشتم که به تکتکتون عیدی بدم ولی
یادتونه پارسال دوتا بانی داشتیم و بهتون گفتم برای قبولی دانشگاهشون دعا کنین؟
دوتاشونم دانشگاه قبول شدن :)
تاثیر عید غدیر و نیت برای امیرالمؤمنین(ع) و دعاهای خیر شما توش بوده قطعا
سلام عزیزانم
همهمون ناراحت و غمگین شدیم، قلبمون برای شهدا به درد اومده و میدونیم شرایط چطوریه
منتها خواستم بگم تحت هر شرایطی برنامههای عید غدیرمون نباید کنسل بشن
مهمونی و مراسمات و نذریهای غدیریتون رو کنسل نکنید، حتا اگر شده کمی متفاوتتر ولی حتما برگزار کنید.
اگر هم راجع به اوضاع و شرایط صحبتی نمیکنم اینجا و چیزی نمیگم، چون همهتون هم تلویزیون دارید و هم کانالهای خبری مختلف رو دنبال میکنید و من هم نه مستقیما توی قضیه بودم و نه تحلیلگرم
مرسی بابت درکتون🌸✨
آقا که اومد تو قاب تلوزیون، وقتی با صلابت گفت "زندگی براشون تلخ خواهد شد"، ناخودآگاه همهمون یه نفسِ راحت کشیدیم ..
خدا برای ما حفظت کنه الهی :)
عیدتون مبارک بازم
امیدوارم خودتون و خونوادههاتون سالم و سلامت باشین
و ایرانمون پیروز بشه❤️🩹
هدایت شده از بلاتکلیف.
خدایی زشت نیست ؟
حالا آقا که انقدر حرمت و جلال و جبروت داره که اینچیزا لطمه نزنه به اسمش؛
ولی برای من و توی مثلا بچهمذهبی زشت نیست که تا محرم میشه خیابونا پر میشه از لیوان یکبار مصرفِ چایی و شربت هایی که میل کردیم؟
خب فکر نمیکنید محرموصفری که ما کل سال منتظرشیم
میشه ماه عذاب اون رفتگر؟
انداختن یه لیوان توی سطلزباله مگه چقدر ازتون وقت و انرژی میگیره آخه :)))
لطفا بیاین اگه کانالی پیجی ، چمیدونم هر تریبونی دارین که ده تا دونه آدمم میشنون حرفاتونو، بهشون یادآوری کنین که هر یدونه این لیوان ها چقدر کار و زحمت اون رفتگر رو بیشتر میکنه
شاید با همین یه جملهای که شما بگین، امسال چندتا دونه لیوان کمتر زمین بریزه و کار چندتا رفتگر زودتر تموم بشه.
هدایت شده از - قرین -
در شب جمعهای که گذشت
مادربزرگ عزیزی مهمونِ ابدیِ
اباعبداللّٰه شد ، ممنون میشم
اگر فاتحهای بخونید 💔...