عع اگه ازم متنفر هستی اینجاش دیگه مشکل خودته نه من. تو خودت داری میگی جرعت داری خودت اگه جرعت داری بچه//سال بیا پیویم ببین. من یه ادمین بیشتر ندارم که داری ز//ر ز//ر میکنی انجا برامون . ببین من جرعت داشتم بزارم چنلم ولی تو جرعت نداری بیای پیویم عزیزدلم😂فکر کردی چی منو اس//کل کردیی؟😂😂🤣🤣چشم حسود کور بشه. یه روز میزارم واسه شما هیت ها 😂😂😂😍
سلام خوشگلا همینجوری که معلومه کلی اد میخوام
خز نباشه اکانتش
فرماش صاپت باشه
فعال باشه
حقوق داره و دسترسی باز میکنم براش اگه فعال باشه
گپ ادمون
https://eitaa.com/joinchat/1163003422C6b32471730