eitaa logo
کولـــــــــــــــــه‌بَر 🇮🇷
2.6هزار دنبال‌کننده
450 عکس
333 ویدیو
4 فایل
ما همه کوله‌بر ایرانیم🇮🇷! فقط کوله‌هامون بخاطر مسئولیت‌هامون باهم فرق داره 💼🎒👜 ارتباط: @KouLebar_admin تبلیغات: @KouLebar_Ads آدرسمون بله: 🆔 https://ble.ir/KouLebar
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
علی اکبر حائرینماهنگ رجز حرم ما 320.mp3
زمان: حجم: 7M
هم رجزه، هم فریاده، هم اعتقاد👌 🪖 کُـــــــــولِه‌بَر @KouLebarE
إِلَهِي لاَ تُؤَدِّبْنِي بِعُقُوبَتِكَ وَ لاَ تَمْكُرْ بِي فِي حِيلَتِكَ ✍ سَیِدی... منو با عذابت تربیت نکن، خودت دستمو بگیر، نه اینکه غافلگیرم کنی! 🪖 کُـــــــــولِه‌بَر @KouLebarE
رؤية الحبيب جلاء العين که دیدار یار، چشم را‌ جلا‌ میدهد... 🪖 کُـــــــــولِه‌بَر @KouLebarE
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جنگ ممکن است باشد یا نباشد اما مبارزه تمامی ندارد🔥 شهید آوینی... 🪖 کُـــــــــولِه‌بَر @KouLebarE
وَ مِنْ أَيْنَ لِيَ النَّجَاةُ وَ لاَ تُسْتَطَاعُ إِلاَّ بِكَ‌ ✍راستی! من بدون تو چه شانسی برای نجات دارم؟ وقتی فقط خودِ تو می‌تونی نجاتم بدی… 🪖 کُـــــــــولِه‌بَر @KouLebarE
أَنْتَ دَلَلْتَنِي عَلَيْكَ وَ دَعَوْتَنِي إِلَيْكَ وَ لَوْ لاَ أَنْتَ لَمْ أَدْرِ مَا أَنْتَ‌ ✍️اگه دستم رو نمی‌گرفتی و صدام نمی‌زدی، من حتی نمی‌دونستم باید دنبالت بگردم! این خودت بودی که خودت رو بهم شناسوندي... 🪖 کُـــــــــولِه‌بَر @KouLebarE
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کف دانشگاه… ✍️ طوری وانمود نکنیم انگار دانشگاه‌هامون به خاطر ۴ تا اراذل و اوباش از دست رفت! واقعیت رو بازنشر بدیم... اگه ۴ تا دانشجونما وسط جنگ با دشمن، پالس حمله به ترامپ دادن، از اون‌طرف دانشجوهای باشرفی، کف دانشگاه هستن که گفتن در صورت حمله، تو دهن ترامپ می‌زنن!👊 اگه بعضیا به گمون و وهم خودشون، با آتیش زدن پرچم کشورشون خواستن خوش‌رقصی برای اسرائیل کنن، در مقابلشون دانشجوهایی بودن که گفتن حاضرن برای این پرچم مقدس جون بدن!💪 همیشه در طول تاریخ این درگیری‌ها بوده، الان هم هست، و تا آخر هم خواهد بود. ما ملت ایران، و شما دانشجوهای باغیرتی که کف دانشگاه دارید با این اراذل و اوباش مبارزه می‌کنید، حتماً و یقیناً این پرچم مقدس رو به دست صاحب اصلیش می‌دیم! پس مقاومت کنید، و مقاومت کنیم، که قطعاً سَنَنتَصِر.🤲 🪖 کُـــــــــولِه‌بَر @KouLebarE
دو پاسخ در دفاع از تذکر صحیح جناب عباسی ولدی راجع به « آفت مطالبه گری» نسبت به بیانات جناب حجت الاسلام کرباسی... 🪖 کُـــــــــولِه‌بَر @KouLebarE
🌀 قسمت اول | پاسخ نقضی به (نقدی بر ویدیوی اخیر جناب کرباسی درباره مطالبه‌گری)محسن مرواریدی در پاسخ به ویدیوی اخیر جناب کرباسی و نقدی که ایشان به صحبت‌های آقای عباسی ولدی (پیرامون آسیب‌شناسی مطالبه‌گری) وارد کرده‌اند، توجه به چند تناقضِ درونی در فرمایشات ایشان ضروری است: ۱. انحصارطلبی در نقد، به بهانه تخصص! جناب کرباسی در ابتدای کلام، تخصص آقای عباسی را صرفاً به «حوزه خانواده» محدود کرده و صلاحیت ایشان برای ورود به بحث مطالبه‌گری را زیر سؤال می‌برند. سؤال اینجاست: مگر «مطالبه‌گری اجتماعی» یک رشته‌ی آکادمیک و انحصاری است که نقدِ آن نیازمند مجوز از صنف خاصی باشد؟ آیا تقلیل دادنِ صلاحیتِ یک کنشگر فرهنگی به این شیوه، خودش نوعی بستنِ بابِ نقد نیست؟ ۲. نهی از برچسب‌زنی، با ابزار برچسب‌زنی! ایشان در بخشی از کلام، مخاطب را از تعمیمِ ناروا و برچسب‌زنی برحذر می‌دارند؛ اما دقیقاً در همان لحظه، با زدن برچسبِ «عدم تخصص» به منتقدِ خود، تلاش می‌کنند اصلِ حرفِ او را به حاشیه ببرند. این یک بام و دو هوا در روشِ بحث، پذیرفتنی نیست. ۳. وقتی نقدِ مطالبه‌گری، خودش عالی‌ترین سطح از مطالبه‌گری است! اما عجیب‌ترین بخش ماجرا اینجاست: جناب کرباسی توجه نکرده‌اند که جناب عباسی ولدی، هرگز «اصلِ مطالبه‌گری» را نفی نکرده‌اند، بلکه در حال نقدِ «آسیب‌ها و شیوه‌های غلط» آن هستند. مگر غیر از این است که اقدامِ آقای عباسی، خودش مصداقِ بارزِ مطالبه‌گری است؟ ایشان دارند «شیوه صحیح و اخلاقیِ مطالبه‌گری» را از مدعیانِ این عرصه مطالبه می‌کنند! 🪖 کُـــــــــولِه‌بَر @KouLebarE